Mer deckbuilding: Monster Train 2 har utannonserats

Robot
Mer deckbuilding: Monster Train 2 har utannonserats
Releasehästryttare

Testade demot, förstår inte varför vissa tycker det är kul.

Medlem

Ser ju precis ut som ettan. Vad har de egentligen hållit på med de senaste 5 åren? 🤔

signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Devan:

Kanske för att det är ett av de bästa i genren som väldigt många tycker det är kul

Nu pratar jag framför allt om ettan, men förändringarna/nyheterna jag såg i demot för MT2 bådar gott.

Releasehästryttare
Skrivet av Lofa:

Kanske för att det är ett av de bästa i genren som väldigt många tycker det är kul

Nu pratar jag framför allt om ettan, men förändringarna/nyheterna jag såg i demot för MT2 bådar gott.

Det förklarar ingenting ..

Medlem
Skrivet av Devan:

För att alla gillar olika typer av spel? Är nog inte svårare än så vettu

Medlem

Ettan var helt fantastiskt, ett av få spel min sambo älskade och hon gillar inte spel generellt sett. Det här kanske blir ett av fåtal köp som blir av direkt vid release

Medlem

gillade första var rätt ok som tidsfördriv. Men ja nä blir inte nr 2.

Hade väldigt roligt med första spelet för några år sedan, men blev mätt på det efter att ha spelet igenom med alla decks. Trailern gav mig inte något sug direkt, ser ut att vara mer av samma vara bara.

Gnällkuk

Oj, spännande! Hade mycket kul med första spelet även om jag inte riktigt tyckte det höll i längden Får spana in demot vid tillfälle.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Dessa typ av spel köper jag gärna från smartphone också

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ettan är lätt det bästa i genren roguelike-deckbuilder som någonsin skapats, med bara Slay the Spire som ens kommer nära.
Jag hade ingen aning om att de jobbat på en tvåa, så det här blev en väldigt trevlig fredagsöverraskning!

Medlem
Skrivet av Devan:

Det förklarar ingenting ..

Ganska glasklar förklaring.

Du gillar uppenbarligen inte genren men så svårt kan det inte vara att förstå att det är ett mycket uppskattat spel inom genren?

Jag gillar inte plattformsspel men kan ändå förstå storheten i tex Astro Bot. Inte så svårt.

Eller så trollar du bara...

Medlem

Kul! Ettan är riktigt bra.

Medlem

Jag älskar deckbuilders och behöver mer!

1
Skriv svar