Angry Video Game Nerd avtäcker sitt eget NES-spel
Det skulle vara en underbar ironi om spelet visar sig suga röv.
Han borde göra en recension av det på AVGN och såga det. Hade varit asroligt.
"WHAT WAS I THINKING???"
"Writer and Fighter"
"WHAT WAS I THINKING???"
Haha! Nåt säger mig att han kommer släppa ett specialavsnitt i samband med release. Och riktigt jäkla bra soundtrack verkar det ha.
He's gonna take you back to the past
To play the shitty games that suck ass
He'd rather have …
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
"WHAT WAS I THINKING???"
Game grumps har för evigt förstört avgn för mig 😁
https://youtu.be/13gNhlMRIDA?si=ZBLQGWS4F1xIrlF5
"WHAT WAS I THINKING???"
Gjorde han inte något liknande i sin LJN-specialare där han visar att ofta fick utvecklare väldigt lite tid och resurser för att göra licensspel?
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Nån som hittat info om NES-kassetten blir spelbar på europeiskt NES? Blir lätt ett köp oavsett, men då får jag fixa en regionsfri och scart-moddad konsol. Värt det för bara Mega Man 6 egentligen
Satt den där regionslåsningen i kassetterna eller i själva NES:en? Tänker om det är kassetterna så är det nog tveksamt att det läggs till i AVGN-spelet.
"Writer and Fighter"
Satt den där regionslåsningen i kassetterna eller i själva NES:en? Tänker om det är kassetterna så är det nog tveksamt att det läggs till i AVGN-spelet.
Sitter i konsolen, väldigt enkelt att låsa upp
Har man lyckats lösa (blåsa bort damm ifrån kasetterna problemet) ännu?
tops och isopropanol.
Men sjukt kul !
Älskar när man gör nyproduktion till NES. Jag köpte Micro Mages sist här. Riktigt trevligt CooP spel.
https://morphcatgames.itch.io/micromages