Spelvärldens bästa vapen – nominera
Kul med en till turnering!
Förslag som jag tror ingen skrivit ännu:
- Pilbåge i alla Total war-spel pga ÄLSKAR pilbågsregn!
- Ljussabel i Jedi Outcast 2. Inte för att jag vill att den ska vinna eftersom idén inte är från spelvärlden initialt, men ändå. (För det heter väl ändå ljussabel och inte lasersvärd?)
- Spyros horn. Älskar att stångas i de första tre Spyro-spelen!
- Tommygun i Mafia: City of Lost Heaven. Fett cool.
- Katana. Tex Mitsubishis i Tekken 3.
- Min tjejs bidrag: Dildon i Saints Row 3 😐
Nominerar härmed The Rage Quit vilket kommer i alla möjliga utformningar, en av dom mer menlösa är Ctrl-alt-delete. Ljudet brukar dock består av en harrang svordomar
Fast det är roligare när man lyckas få någon fjortis att trycka Alt+F4 när det är intensivt som fan.
Viam inveniam aut faciam
G36 - Operation flashpoint
Denna
Det ska bli himla kul att se vilket vapen som vinner!
2019 vann Super Shotgun följt av Master Sword och Kofoten i HL2. Nedan finns en sammanställning för vinnande vapen i diverse kategorier.
https://www.fz.se/forum/trad/433402-basta-spelvapen-ar-avgjor...
Ännu en dag i paradiset.
Denna
Ni glömmer bort Satchel Charge från OFP!
Vill minnas att det fanns något spel där det fanns ett vapen som hette Bible basher som bokstavligt talat sköt biblar. Minns inte vad spelet hette dock. Skall kanske nämna också att jag aldrig har spelat spelet i fråga, så jag kanske minns fel. Om vapnet finns så vill jag dock nominera det, bara pga humorn i det hela.
Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.
Tänkte direkt på denna, men man kan inte nämna God of War utan att nämna Blades of Chaos. Kluven vilken jag föredrar, yxan något fetare men inte lika unik.
Svårt och två av de bästa vapnen i spel men jag måste gå med BoC av dessa då de är en så stor del av Kratos mörka historia
Ashbringer (WoW)
Frostmourne (WoW)
Du la den direkt! Finns inget att diskutera
AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP