Switch 2-replika uppvisad – konsolen släpps i april, påstås det

Medlem

Citerar "Vintersorg " Med det sagt, så lär de knappast vara sämre för aim och dylikt än nuvarande joycon-sticksen 😂😂 Speciellt jämfört med t.ex Dual Sense och Series S/X-kontrollerna.
[/quote]

Nä. Tror dessutom inte det spelar så stor roll när det kommer till fps på Switch ändå. Men bättre aim överlag är ju alltid välkommet.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Metroid Prime Beyond tror jag kan bli en release titel, tillsammans med ett nytt 3d Mario, det vore en dröm, för mig åtminstone.

Jag tror inte Nintendo släpper två så stora titlar samtidigt.

Skrivet av Gertzy:

Har även ryktats om Elden Ring och CoD.

Om Nintendo fortfarande kör på 200kr per år eller liknande vad det nu kostar för online så blir det ju väldigt attraktivt för konsolspelare att handla Elden Ring eller Cod osv på Switch 2.

Men visst finns det väl fördelar med psplus och gamepass också.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Jag tror inte Nintendo släpper två så stora titlar samtidigt.

Om Nintendo fortfarande kör på 200kr per år eller liknande vad det nu kostar för online så blir det ju väldigt attraktivt för konsolspelare att handla Elden Ring eller Cod osv på Switch 2.

Men visst finns det väl fördelar med psplus och gamepass också.

Vad har Nintendos prissättning för deras online-tjänst med Elden Ring och CoD prissättning att göra?
Dessa är INTE free-to-play spel...

Medlem
Skrivet av lasselason:

Metroid Prime Beyond tror jag kan bli en release titel, tillsammans med ett nytt 3d Mario, det vore en dröm, för mig åtminstone.

Tror även att Hollow Knight: Silksong kommer att få en ny trailer som anknyter till den nya konsolen på något sätt. Samt att det kommer släppas på Switch release dagen.

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Vad har Nintendos prissättning för deras online-tjänst med Elden Ring och CoD prissättning att göra?
Dessa är INTE free-to-play spel...

Du behöver betala för online för att spela online på konsol och då är det för tillfället billigast på Nintendo. Själv spelar jag Elden Ring på PC då det är gratis online.

signatur

Medlem
Skrivet av lonian:

Du behöver betala för online för att spela online på konsol och då är det för tillfället billigast på Nintendo. Själv spelar jag Elden Ring på PC då det är gratis online.

Detta har fortfarande ingenting med Nintendos prissättning och Elden Rings prissättning!
Anledningen att Switch 1 inte har Elden Ring har INGET med Nintendo nuvarande online-service att göra!

Medlem
Skrivet av JokerM6:

Detta har fortfarande ingenting med Nintendos prissättning och Elden Rings prissättning!
Anledningen att Switch 1 inte har Elden Ring har INGET med Nintendo nuvarande online-service att göra!

Det har jag inte sagt heller. Du skriver om något helt annat än vad jag skriver om.
Jag säger bara att Nintendos online är billigare än playstation plus och Xbox online del.

Därav kan man kanske hellre vilja spela online på Nintendo eftersom det är billigare att vara prenumerant om de inte höjer priset.

signatur

Medlem
Skrivet av lonian:

Det har jag inte sagt heller. Du skriver om något helt annat än vad jag skriver om.
Jag säger bara att Nintendos online är billigare än playstation plus och Xbox online del.

Därav kan man kanske hellre vilja spela online på Nintendo eftersom det är billigare att vara prenumerant om de inte höjer priset.

Hmm, inte riktigt samma sak, i såfall skulle alla välja PC där det, som det givetvis borde vara överallt, gratis att kunna spela sitt spel som man redan har köpt, online. Det är en smutsig och girig avgift det där.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Hmm, inte riktigt samma sak, i såfall skulle alla välja PC där det, som det givetvis borde vara överallt, gratis att kunna spela sitt spel som man redan har köpt, online. Det är en smutsig och girig avgift det där.

Ja, men det finns ju dem som inte vill köpa en PC.

200kr för ett år på Nintendo.

signatur

Medlem
Skrivet av lonian:

Ja, men det finns ju dem som inte vill köpa en PC.

200kr för ett år på Nintendo.

Jasså det var inte värre än så på Nintendo. Långt från Playstation och Xbox.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

12
Skriv svar