Spelhelg! Mellandagsspelhelg till och med – vad spelas?

Robot
Spelhelg! Mellandagsspelhelg till och med – vad spelas?

Lata dagar för många nu = perfekt för spel. Vad spelar du?

#spelhelg

Medlem

Spelar lite vr spel, men är i slutet av resistance 2. Är ledig 5 dagar så jag hinner nog med 3an också 😅

Medlem

Klarat av Spider Man, och Astro Bot, nästa ser ut att bli Ratchet & Clank på PS5:an.

Medlem

Varvar Wow Classic med Vampyr.

För er som är ute efter ett bra vampyrspel med riktigt bra atmosfär så kan jag verkligen rekommendera Vampyr. Lite janky strider och så, men atmosfär, musik, story och karaktärer väger upp med råge. En hel del kniviga beslut att ta också.

Spelar på PC men det finns en gratis nextgen patch för konsol som förbättrar upplevelsen avsevärt.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Oj, får se vad jag hinner mer. Stalker 2 står högst upp på att göra listan, sen kanske lite poe2

signatur

🖥️ AMD Ryzen 5 7600x
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34gb Corsair Vengeance DDR5 5200Mhz cl40
Thermalright! Peerless Assassin 120 SE
Kingston Kc3000 1Tb

tsm
Medlem

Pokémon Scarlet och Iron Wings

Medlem

Jag ska samla dödskallar i Total War: Warhammer 3.

Medlem
Medlem

Kört igenom A Memoir Blue samt Firewatch samt att jag har P5 Royal rullandes på Switchen...Ska jobba en del i helgen men kanske att jag kör något mer av alla de steamköp som gjorts sista månaden 😅

Medlem

Smiskar Shinraskurkar med snygga Synergy Skills. Yes, Final Fantasy VII Rebirth och det motsvarar hittills mina högt ställda förväntningar.

Medlem

Dragon Age The Veilguard

It's not a lake, it's an ocean

Lär väl inte hinna, men ska försöka täcka luckor i Indiana Jones. Annars kan det bli lite Sonic & All-Stars Racing Transformed, som sonen fått upp ögonen för igen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Började spela Marvel's Spider-Man 2 igår så det blir att lira det och fortsätta min replay av SMTV: Vengeance denna helg.

Medlem

Börjar mala Division 2 igen. Tänkte försöka samla alla collectibles som jag struntat i innan.

signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Walkabout Mini Golf VR. Jag har nyss köpt det, men det verkar lovande så här 5 minuter in.

Medlem

Warhammer 40k: Rogue Trader + Void Shadows (PC). Sedan även Stellaris + senaste DLC (PC). Kör även lite Unrailed 2 med sonen (PC)

Har ett gäng spel igång på PS5. Eftersom det är så kallade "lata dagar" så tar jag dem på volley. Bla en andra genomspelning av Trails through Daybreak (PS5) + första genomspelning av Fantasian: Neo Dimension. (PS5).

Har även den årliga genomspelningen av Lost Odyssey (Xbox360/Series X/S). Kommer köra den på Series S denna gång då jag knuffat ut 360n i förrådet av utrymmesskäl. Många kallar detta spel för det riktiga Final Fantasy 13, då det skapades av skaparen av Final Fantasy vid samma tidsperiod och var bättre än FF13. Jag är benägen att hålla med. Så det spelas igenom varje år som tradition.

Varför just FF13 frågar någon? För att det var det sista riktiga Final Fantasy i serien. Än så länge. Det gör Lost Odyssey till det sista riktiga Final Fantasy (FF14 är ett MMO, FF15 var ett ganska ofärdigt openworld action spel och FF16 var ett rent action spel där RPG elementen var kulisser.)

Medlem

Nördar snowrunner just nu men går och fantiserar om stalker 2 så vi får se hur det utvecklar sig 😆

Medlem

Precis klarat av Donkey Kong Tropical Freeze på switchen och ska nu äntligen ta tag i Blood and Wine så jag kan avinstallera Witcher 3 från någon gång 😁

Råkade även köpa Final Fantasy VII till switch under julrean, men det får kanske vänta lite.

Drar igenom Resident Evil revelations spelen igen , det va ett tag sen. Har alltid älskat ettan men sen när jag började med tvåan hade jag helt glömt hur jävla mörkt och brutalt det spelet är.

Medlem

Det blir Tarkov (ny wipe) Sedan blir det nog oxå lite Manor Lords för att prova nya patchen

Medlem

Backe upp och backe ner i Expeditions A Mudrunner Game

Skrivet av Dajvan:

Walkabout Mini Golf VR. Jag har nyss köpt det, men det verkar lovande så här 5 minuter in.
https://www.youtube.com/watch?v=Pcs3YnB0LPQ&ab_channel=Mighty...

Det är riktigt kul ! Jag lirar det då och då.

Medlem

Resident Evil

Medlem

Beställde Black Myth Wukong när det tidigare i december släpptes fysiskt till PS5, spelar bara det trots planer på andra spel. På kapitel 4 nu, hade ganska höga förväntningar men slår dessa med råge. Planen var att spela klart Zelda Echoes of Wisdom men det får vänta tills efter.

Medlem

The Invincible

Medlem

Köpte Elden Ring här om dagen. Så blir väl mest det framöver.

Medlem

Jag ska klara Metaphor nu. Jag har bara det allra sista kvar. Sen ligger både Tales Of Arise och Ni No Kuni och väntar.

Medlem

It takes two med ena sonen och Lego Horizons med den andre. Köpte boken Empire of the ants (Bernard Werber) så jag köpte spelet med. Men det har det inte blivit tid med.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

klarat spiderman, igen. jag å polarn köpte lite nytt nu, original sin 2, fallout 76 och project zomboi. som i ska lira coop 3 dar i sträck nu då jag inte har ungen på ett tag

singleplayer mellan multi kör jag rdr2 och sniper elite 4 deluxe

signatur

//monster

Medlem

Fortsätter med Hogwarts legacy, är några timmar in nu. Väldigt trevligt spel

signatur

Cause i need to watch things die

12
Skriv svar