Glen Schofield försökte få till ett Dead Space 4 tidigare i år

Robot
Glen Schofield försökte få till ett Dead Space 4 tidigare i år
Releasehästryttare

Mer dött utrymme till folket tack!

Medlem

Gick det inte bra för remaken? Tyckte den var fantastisk men kanske inte sålde som de hade hoppats?

Medlem
Skrivet av Karmak:

Gick det inte bra för remaken? Tyckte den var fantastisk men kanske inte sålde som de hade hoppats?

(Jag har tagit bort text)Glöm den här kommentaren jag såg nu att försäljningen av remaken var för dålig. Personligen så hoppas jag det kommer ett helt galet "4e" spel som knyter ihop slutet lite bättre.

Medlem

Älskade The Callisto Protocol!

Medlem

Callisto var grymt och remaken likaså, men de är en jävligt nischad marknad, tyvärr. Folk gillar tydligen att slänga sig över generisk fantasy istället.

Skribent
Skrivet av heady89:

Callisto var grymt och remaken likaså, men de är en jävligt nischad marknad, tyvärr. Folk gillar tydligen att slänga sig över generisk fantasy istället.

Läste "grekisk fantasy" och började fundera seriöst på vilka spel i den genren som kommit och varför det är så populärt 🤣

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Läste "grekisk fantasy" och började fundera seriöst på vilka spel i den genren som kommit och varför det är så populärt 🤣

🤣

Medlem

Hoppas nått så innerligt på att dom får igenom detta tillslut!

Skulle vråla av lycka ifall det är som en combo mellan 2an och 1an i gameplay

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Vet inte hur de skulle göra med storyn i en del 4 men om de typ drar ihop det till någon annan karaktär som utspelas under samma tid eller liknande. Eller om det finns fler platser i rymden där det sker liknande saker.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Hade gärna sett en 4a som är mer som första spelet. Tyckte det skenade rejält i 3an med mikrotransaktioner och co-op som gjorde att man missade delar av spelet om man inte spelade online med en polare. Kändes bara störigt

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Jag hade verkligen velat haft mer Dead Space. Spelar om trilogin nu igen, älskar alla spelen.

Medlem

Dead Space är bra tycker jag men Callisto Protocol var inget vidare alls.

Medlem

Älskade ju Dead Space-remaken så måste ta mig an Callisto också!

Medlem

Tyckte Calisto var mycket bättre än dead space, så hoppas på en uppföljare till det i framtiden. Tyvärr vill dagens tik-tok kids hellre spela fortnite

Skribent
Skrivet av lonian:

Vet inte hur de skulle göra med storyn i en del 4 men om de typ drar ihop det till någon annan karaktär som utspelas under samma tid eller liknande. Eller om det finns fler platser i rymden där det sker liknande saker.

Wii-spelet utspelade sig ju någon annanstans med andra karaktärer. Storymässigt var det jäkligt bra också trots att spelet var en rail shootet. Så det var ju redan inne på att expandera universumet.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Helt oförstående till kritiken mot Callisto protocol. Det är fantastiskt bra!

1
Skriv svar