Glen Schofield försökte få till ett Dead Space 4 tidigare i år
Gick det inte bra för remaken? Tyckte den var fantastisk men kanske inte sålde som de hade hoppats?
(Jag har tagit bort text)Glöm den här kommentaren jag såg nu att försäljningen av remaken var för dålig. Personligen så hoppas jag det kommer ett helt galet "4e" spel som knyter ihop slutet lite bättre.
Callisto var grymt och remaken likaså, men de är en jävligt nischad marknad, tyvärr. Folk gillar tydligen att slänga sig över generisk fantasy istället.
Läste "grekisk fantasy" och började fundera seriöst på vilka spel i den genren som kommit och varför det är så populärt 🤣
"Writer and Fighter"
Läste "grekisk fantasy" och började fundera seriöst på vilka spel i den genren som kommit och varför det är så populärt 🤣
🤣
Vet inte hur de skulle göra med storyn i en del 4 men om de typ drar ihop det till någon annan karaktär som utspelas under samma tid eller liknande. Eller om det finns fler platser i rymden där det sker liknande saker.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Hade gärna sett en 4a som är mer som första spelet. Tyckte det skenade rejält i 3an med mikrotransaktioner och co-op som gjorde att man missade delar av spelet om man inte spelade online med en polare. Kändes bara störigt
Vet inte hur de skulle göra med storyn i en del 4 men om de typ drar ihop det till någon annan karaktär som utspelas under samma tid eller liknande. Eller om det finns fler platser i rymden där det sker liknande saker.
Wii-spelet utspelade sig ju någon annanstans med andra karaktärer. Storymässigt var det jäkligt bra också trots att spelet var en rail shootet. Så det var ju redan inne på att expandera universumet.
"Writer and Fighter"