Spikat! Josef Fares nya spel visas på Game Awards: "Omöjligt att inte vara kaxig"
Ne nu blandar du ihop fares fares med josef fares ser jag 🙂
Jaså, trodde det va samma person.
Va? Josef Fares regisserade ju Kopps så ser inga fel där...
*och glad är jag att han gick över till spelvärlden
Äntligen! Fares må snacka en hel del, och jag tyckte riktningen på It Takes Two's story var rätt usel, men gameplay-mässigt är det snudd på mästerligt och hans passion för spel lyser verkligen igenom, så jag gillar verkligen det han gör. Han har en sån där personlighet där han inte snackar för att han tror han är bäst, utan för att han helt enkelt brinner så mycket för det han gör.
Hans sommar- (eller om det var vinter-)prat i P1 var helt hysteriskt, ingen styrsel överhuvudtaget utan han pratade verkligen från hjärtat. Det här ser jag verkligen fram emot!
Jag älskar verkligen Brothers, A Way Out och It Takes Two.
3 solklara 5/5 spel.
Så nej, jag är inte alls hypad.
Härligt! Nu ska man bara skaffa en kompis också.
Har samma problem här. Meddela gärna vilka ställen du letar på så vi inte letar på samma ställe och råkar konkurrera om samma kompis.
Har samma problem här. Meddela gärna vilka ställen du letar på så vi inte letar på samma ställe och råkar konkurrera om samma kompis.
Kan inte ni två bli kompisar då?
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Fares har haft enorm succé med några av tidernas mest överskattade spel.
Han tjänar väl inga pengar på BOTW?
Han tjänar väl inga pengar på BOTW?
Haha 😝 Hade han utvecklat DET hade jag hyllat honom reservationslöst
Fares har haft enorm succé med några av tidernas mest överskattade spel.
Överskattade? Han har ju bara gjort 1 spel och det var ju svinbra!. Nope jag räknar inte dom andra spelen dom var skräp och ingen spelade dom ändå 😂 Tror nästa kan bli riktigt bra tycker teamet bevisade med It Takes Two att dom har fattat grejen 👍
Överskattade? Han har ju bara gjort 1 spel och det var ju svinbra!. Nope jag räknar inte dom andra spelen dom var skräp och ingen spelade dom ändå 😂 Tror nästa kan bli riktigt bra tycker teamet bevisade med It Takes Two att dom har fattat grejen 👍
Haha! Kul att du plockar bort alla titlar som solkar ner glorian 😅
Haha! Kul att du plockar bort alla titlar som solkar ner glorian 😅
Haha jag är en selektiv man full av bias 😂