Switch 2 finns inte, men Switch 2-tillbehör kan likväl köpas i Kina

Robot
Switch 2 finns inte, men Switch 2-tillbehör kan likväl köpas i Kina
Medlem

Det som däremot finns, och är lättöverkomligt, är en Taco-onsdag för fyra personer för 1800 kr (Jag visar mig ut)!

Medlem

Kan loggan verkligen vara äkta? Jag, och säkert många andra, trodde att Switch 2 vore ett för logiskt namn, för bra namn för att vara Nintendo. Själv trodde jag att det skulle bli New Switch, men Switch 2 vore det perfekta namnet. Sjukt men bra om konsolen verkligen får ett så logiskt, perfekt namn.

Medlem

Hoppas att placeringen på höger analogsticka känns mer naturlig denna gång och inte gräver in i handen när man spelar.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Hmm loggan ser rätt B ut. Kan vara reals men ser ut som nån slänger ihop lite snabbt i PS.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av lonian:

Hoppas att placeringen på höger analogsticka känns mer naturlig denna gång och inte gräver in i handen när man spelar.

Hur håller du din switch egentligen?

Medlem

Loggan är ju ganska självklart inte äkta. Inte en chans att den ens skulle heta switch 2...

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av robbis:

Loggan är ju ganska självklart inte äkta. Inte en chans att den ens skulle heta switch 2...

Ja, loggan ser lite B ut och Switch 2 vore ett alldeles för bra namn.

Medlem

Viktigaste är att handkontrollerna växer i storlek och blir större än på Switchen.

Tor
Medlem
Skrivet av QBAN92:

Det som däremot finns, och är lättöverkomligt, är en Taco-onsdag för fyra personer för 1800 kr (Jag visar mig ut)!

Var fan hittar du tacos så billigt? 🤯 En normal tacokväll går på I runda slängar 3999.

Medlem

Eller så har Nintendo lärt sig av WiiU fiaskot och döper den till Switch 2 för att vara tydliga med att det är en uppföljare.

Medlem
Skrivet av Jim128:

Kan loggan verkligen vara äkta? Jag, och säkert många andra, trodde att Switch 2 vore ett för logiskt namn, för bra namn för att vara Nintendo. Själv trodde jag att det skulle bli New Switch, men Switch 2 vore det perfekta namnet. Sjukt men bra om konsolen verkligen får ett så logiskt, perfekt namn.

Skrivet av Monki Rauklund:

Hmm loggan ser rätt B ut. Kan vara reals men ser ut som nån slänger ihop lite snabbt i PS.

Skrivet av robbis:

Skrivet av MuminPappan:

Eller så har Nintendo lärt sig av WiiU fiaskot och döper den till Switch 2 för att vara tydliga med att det är en uppföljare.

Jag antar att Nintendo inte skickat ut loggan än av oro för läckor så det är högst antagligen tillbehörstillverkarnas egna. Med det sagt tror jag inte namnet i sig är fel för det. Som muminpappan säger så är det ett väldigt enkelt och lättförstått namn som inte riskerar att förvirra kunderna (som att Wii U "enbart var ett alldeles för dyrt kontrolltillbehör till Wii") så skulle tro Switch 2 är närmare sanningen än typ Super Switch eller så. New Switch låter för mycket som en enkel konsoluppgradering (likt New 3DS) än en helt ny konsol så det tror jag också kan räknas bort helt.

Medlem
Skrivet av asdfg:

Hur håller du din switch egentligen?

Så här.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av QBAN92:

Var kan man köpa Taco ute, vilken snabbmat kedja ? Men för 800kr för 4 väljer jag hellre oxfile och äta så mycket man kan för den pengen

Medlem

Ja Switch 2 vore väl det mest logiska namnet.
Namnkonceptet har fungerat väl för konkurrenten Sony. Addera Pro när det kommer en större revision.
Även Apple kör detta namnkoncept. Det går rätt bra där med.

signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av lonian:

<Uppladdad bildlänk>

Så här.

Antar att mina händer är switch-kompatibla då jag aldrig reagerat på att höger joystick är störande.

1
Skriv svar