Troy Baker sa först nej till Indiana Jones: "Rädd"
Världens vassaste röstskådis. Snubben klarar spela allt i alla olika genrer. Stor idol..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Både Todd och Troy sa tydligen nej men ändå spelar han Jånes.
Fascinerande.
Dom flesta som inte försöker imitera utan skapa en egen tolkning av en roll låter inte som en imitation av en tidigare tolkning.
Hade det inte låtit sjukt likt Harrison Ford hade han aldrig behövt svara på frågan om hurvida det är en imitation.
Iaf korporat trams detta från Bakers uttalande till FZ's rapportering.
subterranean homesick alien
Har alltid älskat Indy, förutom senaste magplasket. Tror spelet kommer vara helt OK, men det kommer nog inte sälja mycket.
Har alltid älskat Indy, förutom senaste magplasket. Tror spelet kommer vara helt OK, men det kommer nog inte sälja mycket.
Jag hoppas på tvärtom. All gameplay i detta spel har varit riktigt bra ska bli fantastiskt spela Indy. Tror absolut detta kommer få bra betyg. Enda som kan sätta käppar i hjulet vid lansering är buggar och dylikt men annars tror jag detta kommer bli kanon. Sen kommer säkert moddar med 3dje person syn komma vilket kan säkert förnya ännu mera.
Finns massor och det bästa är ändå utforskning som utlovats. Är stooooor hype från min sida.
Harrison Ford är nog den största filmstjärnan någonsin och att personifiera Han Solo, Blade Runner och Indiana Jones är ju majestätiskt. Men: Indiana Jones är en karaktär som jag inte tror står och faller med Ford. Känslan man fått hittills är helt klart rätt och Indiana Jones och Han Solo kommer leva vidare som egna karaktärer även när Harrison Ford lämnar (😩) oss.
Sen kommer säkert moddar med 3dje person syn komma vilket kan säkert förnya ännu mera
Behövs inga moddar för det, spelet har såväl första som tredjepersons-vy
War, War never changes...
Men man kan väl inte välja när man vill använda vad? Större delen är FP men när man tex klättrar byter den till 3P.
jaså hade för mig det är endast är första person och tredje person i mellansekvenserna men najs i sådana fall
Jag hoppas på tvärtom. All gameplay i detta spel har varit riktigt bra ska bli fantastiskt spela Indy. Tror absolut detta kommer få bra betyg. Enda som kan sätta käppar i hjulet vid lansering är buggar och dylikt men annars tror jag detta kommer bli kanon. Sen kommer säkert moddar med 3dje person syn komma vilket kan säkert förnya ännu mera.
Finns massor och det bästa är ändå utforskning som utlovats. Är stooooor hype från min sida.