Bungie berättar lite mer om kommande Marathon

Robot
Bungie berättar lite mer om kommande Marathon

Och visar ett par konceptbilder.

#Bungie, #Marathon

Fragtjuv

Jag hade aldrig hört talas om Marathon innan Bungie utannonserade rebooten men jag tror det kan bli ett underhållande spel ifall de får till det

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Wow massa loot! Vapen o stats
Skämt åsido gillade jag orginalet och kan dom fånga essensen av det kan det vara värt mina surt förvärvade riksdaler

Medlem

allt måste vara ett jävla multiplayer spel nu förtiden. varför kan inte Marathon hålla sig till sina rötter och vara ett starkt single player fps spel

Medlem

*suck* fler extraction shooters/games as a service

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

allt måste vara ett jävla multiplayer spel nu förtiden. varför kan inte Marathon hålla sig till sina rötter och vara ett starkt single player fps spel

För att man kan inte tjäna trilioner miljarder miljoner dollar på SP.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

Alltså, det är inte mycket till rötter i dessa dagar. Som jag ser det tar de bara namnet och lägger på något och bryr sig inte om vad maraton är eller var. "Vi har ett scifi IP eller whatever med ett namn, vi tar det".

Det är som när Syndicate gjordes av Starbreeze 2010.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Alltså, det är inte mycket till rötter i dessa dagar. Som jag ser det tar de bara namnet och lägger på något och bryr sig inte om vad maraton är eller var. "Vi har ett scifi IP eller whatever med ett namn, vi tar det".

Det är som när Syndicate gjordes av Starbreeze 2010.

Dom bygger iofs vidare på storyn från spelen till viss del, men om det kommer bli bra eller inte som Extraction Shooter är väl frågan.
Kommer iaf att ge det en chans, har väntat länge på att Bungie ska återvända till Marathon-universumet.

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Dom bygger iofs vidare på storyn från spelen till viss del, men om det kommer bli bra eller inte som Extraction Shooter är väl frågan.
Kommer iaf att ge det en chans, har väntat länge på att Bungie ska återvända till Marathon-universumet.

Jo jo, säkert. Men alltså, jag menar mera att vad väntar man på? Är det någon som ser fram emot eller ens kommer ihåg den storyn liksom...

Kanske en person gör det, men de vill sälja flera miljoner kopior och det är inte folk som minns marathon som kommer köpa det, det är lite så jag menar.

Aja, skitsamma, det är inget jag är intresserad av. Hade varit mer intresserad av ett nytt retro marathon haha.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

För att single player i de flesta fall aldrig är bättre än ett riktigt bra mp-lir, speciellt inte fps spel.

Medlem
Skrivet av DieZe:

För att single player i de flesta fall aldrig är bättre än ett riktigt bra mp-lir, speciellt inte fps spel.

håller verkligen inte med men smaken är ju som baken

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

håller verkligen inte med men smaken är ju som baken

Marknaden håller ju dock bara med en av er.

1
Skriv svar