Många fixar på väg till Star Wars Outlaws

Medlem

Som vanligt är de tidiga spelarna speltestare.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Ett av årets spel, definitivt. Har kört sen tidig release 26/9 och har 64 timmar spelade, 85% story completion. Kan inte släppa't och ser fram emot att spela hela tiden, då är det ett bra spel! Har bara stött på ett par små buggar, t.ex med några side-quests som inte finns/försvinner ur loggen när man gjort dem. Kör på bra PC i 4k med 100 fps hela tiden, allt grafiskt maxat, utom NVIDIA RTX Direct Lighting, som dödar fps något djävulskt (kör fortfarande med full Ray Tracing på resten).

De har verkligen fångat Star Wars känslan med härliga miljöer och open world som inte känns död, strider med skön "blaster" känsla i alla vapen och Speeder/rymdfärd, ljud och musik är underbar (jag kan ha på main menyn i bakgrunden hemma länge för det temat har de nailat rejält!) För att inte tala om all homage till de Star Wars filmerna som utspelade sig innan detta spel på Tatooine, älskar continuation!

Ser fram emot mer innehåll senare i år och nästa!

Gen
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Japp det finns en del sådana uppdrag, men det är inte att alla vaknar. Det blir game over direkt och man måste börja om från förra check pointen. En sak som jag fann jävligt störande då jag hatar den typen av uppdrag. Har inget emot stealth, men det ska finnas möjlighet att rädda upp misstagen.

Tackar, fick spelet när jag köpte en skärm så det blir att testa sig fram. Just nu är det mycket jobb med att tweaka grafikinställningarna. Lätt att det ser ut som gröt eller att GPUn drar över 400W om man rör om för mycket i inställningarna.

Medlem

Uncharted i Star Wars miljö med buggar är väl bästa beskrivningen.. men jag gillar det

12
Skriv svar