Många fixar på väg till Star Wars Outlaws

Robot
Många fixar på väg till Star Wars Outlaws

Utvecklarna ämnar inte att släppa taget om spelet.

#Star-wars-outlaws, #Ubisoft-massive


Medlem

"We're pushing a lot of improvements. We don't want to let it go. They're going to have to kick us out the door"

"Till Gamesradar säger creative director Julian Gerighty att de har många förbättringar på gång och att "de" får lov att sparka in dörren om de vill få dem att släppa spelet."

Nu blev det konstig översättning

Gen
Medlem

När kommer patchen då? Det är ju nu folk spelar.

Medlem

Jag gillar spelet… visst blir man frustrerad när man nästan har klarat ett område och får börja om från början! Men då är det bara att bita ihop!😎 Star Wars känslan är ju stark här…

Medlem

Jag vart så sjukt taggad på spelet när de hade första reveal trailern. La den som en av mina top 3 mest emotsedda. Fick känsla att det skulle vara mer linjärt och mörkt. Ack ack, nu väntar jag in några månader för puts och i bästa fall se det som ett småkul spel.

Medlem

Enda fixen är att göra om hela spelet från början.

Avstängd
Skrivet av RallarFrasse:

Enda fixen är att göra om hela spelet från början.

Skitsnack. Spelet är riktigt bra. Har du ens spelat det mer än en timme? Det här är Cyberpunk all over again. "Alla" hatar det sedan efter några månader; titta vilket bra spel!


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd
Skrivet av B-itta:

Jag vart så sjukt taggad på spelet när de hade första reveal trailern. La den som en av mina top 3 mest emotsedda. Fick känsla att det skulle vara mer linjärt och mörkt. Ack ack, nu väntar jag in några månader för puts och i bästa fall se det som ett småkul spel.

Det är ett riktigt kul spel. Enough. Lyssna inte på de som dissar allt bara för att följa strömmen. Bilda dig en egen uppfattning.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Har varit sugen, men tvekar. Sett film på folk som spelar på Hard och det skrattretande lätt ut. Eller när man slår ner stormtroopers med knytnäve. Wtf är man Stålmannen liksom?

Medlem
Skrivet av alias:

Det är ett riktigt kul spel. Enough. Lyssna inte på de som dissar allt bara för att följa strömmen. Bilda dig en egen uppfattning.

Jag är nog sista person som brukar följa strömmen
Tvekar inte på att det är ett godkänt spel, men sett en hel del buggar och gameplay som fick mig att välja invänta patchar innan jag spelar det.

Avstängd
Skrivet av B-itta:

Jag är nog sista person som brukar följa strömmen
Tvekar inte på att det är ett godkänt spel, men sett en hel del buggar och gameplay som fick mig att välja invänta patchar innan jag spelar det.

Ja att invänta patchar är alltid ett bra val,ska komma en patch inom tio dagar som säkert inte endast kommer omfatta buggar utan även en vissas "gameplay concerns": Kan tänka mig att det eventuellt handlar om för få savepoints i stealth missions osv.

https://www.gamesradar.com/games/action/star-wars-outlaws-mas...

Annars om du hatar stealth, så är det här nog inget spel för dig. Långt ifrån alla uppdrag tvingar det till detmen tillräckligt många av de viktiga uppdragen gör det.


signatur

7900XTX
7800X3D

Gen
Medlem
Skrivet av alias:

Ja att invänta patchar är alltid ett bra val,ska komma en patch inom tio dagar som säkert inte endast kommer omfatta buggar utan även en vissas "gameplay concerns": Kan tänka mig att det eventuellt handlar om för få savepoints i stealth missions osv.

https://www.gamesradar.com/games/action/star-wars-outlaws-mas...

Annars om du hatar stealth, så är det här nog inget spel för dig. Långt ifrån alla uppdrag tvingar det till detmen tillräckligt många av de viktiga uppdragen gör det.

Minns jag rätt att om det är ett stealth mission och man blir upptäckt så är det instant-larm och hela basen/området vaknar till på sekunden = man måste börja om från början?

Medlem
Skrivet av alias:

Skitsnack. Spelet är riktigt bra. Har du ens spelat det mer än en timme? Det här är Cyberpunk all over again. "Alla" hatar det sedan efter några månader; titta vilket bra spel!

Nja, "riktigt bra" håller jag inte med om. Men bra är det överlag.

Skrivet av ScorchPipe:

Har varit sugen, men tvekar. Sett film på folk som spelar på Hard och det skrattretande lätt ut. Eller när man slår ner stormtroopers med knytnäve. Wtf är man Stålmannen liksom?

När jag påpekade det blev jag vald till årets misogynist. Så akta dig


signatur

I drank what?

Geeks Gaming

Inte tid med att köra de just nu. Plus space marines 2 kommer måndag så lär nöta de istället.
Blir att köpa till jul rean kanske. Då kanske dom fixat spelet.

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Nja, "riktigt bra" håller jag inte med om. Men bra är det överlag.

När jag påpekade det blev jag vald till årets misogynist. Så akta dig

Ja man slår ner "fiender" med några knytnävsslag, Vad annars? Ska fortfarande vara i "stealth". "Skrattretande lätt ut"? Det de flesta klagar över är annars hur svårt det är med stealth. Blir man upptäckt så är det bara att börja om. Underbart enligt mig. Vad jag möjligen kan hålla med om är att vissa savepoints är det för långt emellan. Aldrig kul att få börja om från början speciellt om man tycker sig ha en bra första del. Speciellt för smygarnybörjare. Kanske även borde påpekas att vissa saker som "fast talk" kanske man bör ha låst upp innan stealth uppdragen.


signatur

7900XTX
7800X3D

Avstängd
Skrivet av Mirage:

När jag påpekade det blev jag vald till årets misogynist. Så akta dig

Så med allt på max så är det skrattretande lätt?? Aldrig jag kan tro det. Skitsnack.


signatur

7900XTX
7800X3D

Skribent
Skrivet av Gen:

Minns jag rätt att om det är ett stealth mission och man blir upptäckt så är det instant-larm och hela basen/området vaknar till på sekunden = man måste börja om från början?

Japp det finns en del sådana uppdrag, men det är inte att alla vaknar. Det blir game over direkt och man måste börja om från förra check pointen. En sak som jag fann jävligt störande då jag hatar den typen av uppdrag. Har inget emot stealth, men det ska finnas möjlighet att rädda upp misstagen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag verkar ha haft väldigt tur med spelet för jag har upplevt extremt få buggar och jag har säkert fått ihop 30h+ i det redan. Har haft en krasch och en gång då en granat råkade clippa in mig i en sten så jag fick starta om men i övrigt har det varit felfritt!

Har haft sjukt kul mest hela tiden och det känns verkligen Star Wars. Hade lätt kunnat bli GOTY for mig men det kan få hård konkurrens från Astro Bot vad det verkar.

/ LordDaimos

Medlem

Inte upplevt så många buggar och jag har väldigt skoj med spelet. Men, ju färre buggar desto bättre!

Medlem

Jo, drygt att man måste börja om när man blir upptäckt på stealth uppdrag. Slutade o gick vidare till God of War: Ragnarök som jag inte litar klart.

Tänker dock inte lägga ner STAR WARS: Outlaws. Kör vidare på de spelet när GoW: Ragnarök är varvat...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av alias:

Så med allt på max så är det skrattretande lätt?? Aldrig jag kan tro det. Skitsnack.

Det var inte det jag svarade på, vilket du lätt kan urläsa. Men om du vill fortsätta fultolka, ha så kul


signatur

I drank what?

Avstängd
Skrivet av LordDaimos:

Jag verkar ha haft väldigt tur med spelet för jag har upplevt extremt få buggar och jag har säkert fått ihop 30h+ i det redan. Har haft en krasch och en gång då en granat råkade clippa in mig i en sten så jag fick starta om men i övrigt har det varit felfritt!
Vill inte bara framhäva de bra kommentarerna men någon måste ju göra det , orättvisan som drabbat detta spel är värre än cyberpunk då det åtminstonde var rättfärdsigat för konsoller.

Har haft sjukt kul mest hela tiden och det känns verkligen Star Wars. Hade lätt kunnat bli GOTY for mig men det kan få hård konkurrens från Astro Bot vad det verkar. Absolut. Hur långt det än sitter inne då jag förstår de flesta inte tror mig så älskar jag spelet

/ LordDaimos

Har bara en PC att spela på så för mig är det faktiskt GOTY än så länge. Självklart är inte storyn lika gripande som RDR2 som jag sett vissa referera till vilket känns absurt i sig. Det här är något helt annat.

Skrivet av Blackwolfe:

Inte upplevt så många buggar och jag har väldigt skoj med spelet. Men, ju färre buggar desto bättre!

Så klart. Skulle säga att det är extremt buggfritt för att vara ett så stort spel om vi ser tillbaks. Kudos till utvecklarna.

Skrivet av Mirage:

Det var inte det jag svarade på, vilket du lätt kan urläsa. Men om du vill fortsätta fultolka, ha så kul

Nej vill inte "fultolka " någonting.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Skitsnack. Spelet är riktigt bra. Har du ens spelat det mer än en timme? Det här är Cyberpunk all over again. "Alla" hatar det sedan efter några månader; titta vilket bra spel!

Ungefär 7 timmar ja. Fick det på köpet med hårdvara.
2/10 från mig. Fruktansvärt urusel sörja.

Avstängd
Skrivet av RallarFrasse:

Ungefär 7 timmar ja. Fick det på köpet med hårdvara.
2/10 från mig. Fruktansvärt urusel sörja.

Ok, då är det inte mycket jag kan göra för dig. Litar på att du hatar det. Själv kan jag inte vänta till jag kan spela det nästa gång. Att perceptionen av ett spel kan skilja så mycket! Intressant.
Kom bara inte som de flesta haters gjorde med Cyberpunk ett halvår senare och säg att det var ett fantastiskt spel hela tiden


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Ok, då är det inte mycket jag kan göra för dig. Litar på att du hatar det. Själv kan jag inte vänta till jag kan spela det nästa gång. Att perceptionen av ett spel kan skilja så mycket! Intressant.
Kom bara inte som de flesta haters gjorde med Cyberpunk ett halvår senare och säg att det var ett fantastiskt spel hela tiden

Det inte ditt jobb att få mig att gilla spelet till att börja med. Det var utvecklarnas jobb.

International
Man of Mystery
Skrivet av ScorchPipe:

.. när man slår ner stormtroopers med knytnäve. Wtf är man Stålmannen liksom?

Varför fokuserar så många på detta, det är ju en spelteknisk funktion, på samma sätt som många andra spel har bossar som kan ta magasin efter magasin med kulor i huvudet utan att blinka eller att en kniv är instakill när automatvapen bara sänker hälsomätaren litegrann.

Alla stealthspel har väl en variant på den mekaniken, sneak attack är sättet man tar ut sina fiender och blir det öppen strid gör man inte alls lika mycket skada. Sam Fisher knockar folk till höger och vänster oavsett hur mycket pansar de har på sig och det är ingen som tycker är konstigt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

International
Man of Mystery
Skrivet av RallarFrasse:

Ungefär 7 timmar ja. Fick det på köpet med hårdvara.
2/10 från mig. Fruktansvärt urusel sörja.

Om det HÄR är 2/10 och urusel sörja, vad är då riktigt dåliga spel som Gollum eller Redfall ? Hur funkar en sån skala ?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Gav upp på spelet efter 12 timmar. Medioker combat, begränsade möjligheter i stealth gameplay, står inte ut med takedown animations och spelet ser fult ut även i 40 fps quality mode på ps5.

Medlem

En sak gällende ett Ubi spel som har blivit delvis bättre är inte för många ikoner på kartan. Men - men hittar massvis med sidoquestar som då igen börjar fylla upp kartan. Ibland känns det mera som ett MMO ?

Ngt annat som jag är klyven med är sneaking quests. Åt ena sidan kula uppdrag, men jag saknar mera variation för att vilseleda eller gömma sig vs konsekvserna. AI är antigligen för petig eller för dumt! Kommer att tänka på och sakna Metal Gear lådorna...

StarWars känslan: 10/10. Gameplay... vet inte än, har inte kommit så långt. Hoppas det bästa förstås, var ju inte direkt ett billigt spel.

Medlem

Tycker Outlaws var lite knepigt att greppa i början, som en segstartad bok. Men ju mer jag spelar desto mer synkar vi, Star Wars känslan är på topp imo
Lösningarna i spelet som tex att en rak höger sänker en stormtrooper känns ändå väldigt Star Wars 77-83, även smyga känns som något Han skulle gjort en hel del under i sina äventyr utanför den stora skärmen. Nu har jag inte spelat så mycket så har inte någon uppfattning hur mycket smyga det blir men hittills har åtminstone jag upplevt det som spännande.

Sammanfattningsvis, svårsmält från start, men förstår Massives vision mer å mer

12
Skriv svar