Geralt kommer att vara med i "The Witcher 4"

Robot
Geralt kommer att vara med i "The Witcher 4"
Medlem

Kändes lite väntat att Geralt skulle vara med. Jag gissar att det kan röra sig om en sorts mentorsroll, kanske liknandes Vesemirs. Kul att han kommer vara med iaf och ska bli spännande att se om de får till det lika bra som Witcher 3.

Skribent
Skrivet av Casimir2323:

Kändes lite väntat att Geralt skulle vara med. Jag gissar att det kan röra sig om en sorts mentorsroll, kanske liknandes Vesemirs. Kul att han kommer vara med iaf och ska bli spännande att se om de får till det lika bra som Witcher 3.

Ja jag gissar vi kommer få spela Ciri och Geralt tar mentorsrollen. Möjligen att vi kanske får spela en helt ny karaktär, men det känns lite som facklan lämnades över till Ciri efter sista expansionen till 3:an.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag hoppas vi får skapa vår egen karaktär. Kanske att intro/tutorial är typ slutprovet från witcher-skolan eller liknande, där världen sen öppnar upp sig.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Jag hoppas vi får skapa vår egen karaktär. Kanske att intro/tutorial är typ slutprovet från witcher-skolan eller liknande, där världen sen öppnar upp sig.

Gissar på att det kommer vara så, att vi får skapa en karaktär likt Cyberpunk.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare
Skrivet av Kalliban:

Jag hoppas vi får skapa vår egen karaktär. Kanske att intro/tutorial är typ slutprovet från witcher-skolan eller liknande, där världen sen öppnar upp sig.

Detta!

Sen det mesta vi kommer höra av Geralt är när barder i taverns sjunger om honom.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Jag hoppas vi får skapa vår egen karaktär. Kanske att intro/tutorial är typ slutprovet från witcher-skolan eller liknande, där världen sen öppnar upp sig.

Jag ser ju hellre en färdig karaktär. Risken att man fastnar i karaktärspillandet i 40 timmar är ju annars ganska överhängande^^.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag ser ju hellre en färdig karaktär. Risken att man fastnar i karaktärspillandet i 40 timmar är ju annars ganska överhängande^^.

Då får de göra som dragons dogma 2 gjorde och släppa character creatorn i förtid, så är det avklarat när spelet släpps 👌

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Då får de göra som dragons dogma 2 gjorde och släppa character creatorn i förtid, så är det avklarat när spelet släpps 👌

Ahh, smart👍.

Medlem

Så länge vi inte behöver vara Ciri så är jag nöjd. Kommer aldrig orka ett helt spel med henne.

Medlem

Jag vill ha Geralt!

1
Skriv svar