Whoopi Goldberg får en nyckel till helvetet av Blizzard som plåster på såren

Robot
Whoopi Goldberg får en nyckel till helvetet av Blizzard som plåster på såren

Whoopi Goldberg kan nu öppna helvetes portar helt själv.

#Blizzard, #Diablo-4


Medlem

Riktigt tufft att Whoopie lirar Diablo.
Men, det är väl ändå konsumentens ansvar att kolla upp satt nämnda spel går att spela på en mac i detta fallet.

Och samtidigt så rövslickar Blizzard henne å ger henne saker för ”plåster på såret”.

Skribent
Skrivet av Divion:

Riktigt tufft att Whoopie lirar Diablo.
Men, det är väl ändå konsumentens ansvar att kolla upp satt nämnda spel går att spela på en mac i detta fallet.

Och samtidigt så rövslickar Blizzard henne å ger henne saker för ”plåster på såret”.

Allt var all good redan innan då hon skickade tillbaka spelet och fick pengarna tillbaka. Så tror detta nog bara var en lite rolig grej så här i efterhand. Tror det var Rod också som skrev att han tyckte det var lite coolt att bli utskälld av Whoopie på twitter över Diablo, något som han aldrig trodde skulle ske. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Whoopi borde ha råd att köpa en pc...

Medlem

Visst förstår folk att detta bara är pr och en ”kul” grej?
Innan någon förivrar sig av ilska.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Whoopi borde ha råd att köpa en pc...

man tycker det. svårt för henne efter att hon försvarade Roman Polanski och sa att det inte var rape-rape.
""It was something else but I don't believe it was rape-rape. He went to jail and when they let him out he was like, 'This guy's going to give me 100 years. I'm not staying'. We're a different kind of society, we see things differently. Would I want my 14-year-old having sex? Not necessarily, no.""


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem
Skrivet av YmerXE:

man tycker det. svårt för henne efter att hon försvarade Roman Polanski och sa att det inte var rape-rape.
""It was something else but I don't believe it was rape-rape. He went to jail and when they let him out he was like, 'This guy's going to give me 100 years. I'm not staying'. We're a different kind of society, we see things differently. Would I want my 14-year-old having sex? Not necessarily, no.""

Vad har det där att göra med huruvida hon kan köpa en windows pc? 🤦‍♂️


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag letar efter ett ord…
Entitled

Medlem

Synd att hon inte har råd med en dator :/
eller så finns det också Immortal för henne lol, där har hon råd med alla skins


signatur

Gillar munkar!

Medlem
Skrivet av Rob-John:

Jag letar efter ett ord…
Entitled

Hon skulle säkert passa bra in här.

Hur det gnälls över exklusiva titlar.

X som bara kommer till PS5, Y som bara kommer till Xbox Series X/S, och Z som inte kommer till PC förrän om två år.

Medlem
Skrivet av Rob-John:

Jag letar efter ett ord…
Entitled

Så en riktig gamer


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Så en riktig gamer

Jag ska skriva ut denna post, rama in och hänga över öppna spisen.

Medlem

Jag är också besviken på att spelet inte släpps på Mac, var är min helvetesnyckel? Nu är jag jättearj! (Obs: ironi, kunde inte bry mig mindre. Även om det skulle släppas till Mac skulle det högst antagligen "bara" bli till Apple Silicon-processorerna så skulle inte kunna spela det i alla fall då jag sitter kvar på Intel iMac)

Medlem

Så hon fick en pryl i stället för att få spela spelet?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Så hon fick en pryl i stället för att få spela spelet?

Hon kanske kan sälja den så hon har råd att köpa en PC.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Vad har det där att göra med huruvida hon kan köpa en windows pc? 🤦‍♂️

sant. skulle inte kört in det i tråden. min förakt för henne har inget att göra här eller i denna tråd. ber om ursäkt


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Så Blizzard stödjer försäljning av cannabis?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Whoopi borde ha råd att köpa en pc...

"Don't you guys have PC's?"

Jag förstår dock inte, hon köpte spelet till fel plattform och är sur för att det inte gick att spela på hennes plattform? Som om jag skulle köpt ett spel till Xbox och blivit arg för att det inte funkar på min PlayStation.

Releasehästryttare
Skrivet av Arcadia:

"Don't you guys have PC's?"

Jag förstår dock inte, hon köpte spelet till fel plattform och är sur för att det inte gick att spela på hennes plattform? Som om jag skulle köpt ett spel till Xbox och blivit arg för att det inte funkar på min PlayStation.

Troligtvis för att de tidigare Diablo spelen funkat på MAC?

Medlem

Äntligen har hon hittat hem. Stäng dörren efter dig.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Så Blizzard stödjer försäljning av cannabis?

Cannabis är lagligt i typ hälften av USAs stater.. Och då för eget bruk. i majoriteten av staterna är det lagligt för medicinskt bruk. Gjorde en snabb googling. Jag tror inte många höjer på ögonbrynen åt det (tyvärr, för jag har sett många ggr vad "lite cannabis" kan göra med en människa i.o.m. mitt yrke).

Medlem
Skrivet av Mannagryn:

Äntligen har hon hittat hem. Stäng dörren efter dig.

Amen

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Hon kanske kan sälja den så hon har råd att köpa en PC.

Det har hon nog råd med men frågan är om hon ens vill ha en PC.

Personligen vill jag inte ha en Mac även om jag har råd med det.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Mannagryn:

Äntligen har hon hittat hem. Stäng dörren efter dig.

Så bitter.

Medlem
Skrivet av lonian:

Det har hon nog råd med men frågan är om hon ens vill ha en PC.

Personligen vill jag inte ha en Mac även om jag har råd med det.

Precis, jag var inte så seriös i mitt svar. Hela situationen är bara löjlig. Hon hade hur enkelt som helst kunnat göra lite research eller köpa en PC men valde istället att gnälla online och lägga skulden på Blizzard och det beteendet blev nu belönat.

Jag kommer aldrig bli klok på den här världen och hur folk ska specialbehandlas bara för att dom är kända.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Cannabis är lagligt i typ hälften av USAs stater.. Och då för eget bruk. i majoriteten av staterna är det lagligt för medicinskt bruk. Gjorde en snabb googling. Jag tror inte många höjer på ögonbrynen åt det (tyvärr, för jag har sett många ggr vad "lite cannabis" kan göra med en människa i.o.m. mitt yrke).

Varför skulle människor höja på ögonbrynen för det?
Det är bra (för jag har sett att cannabis inte är någon problem i.o.m. mitt yrke)

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Precis, jag var inte så seriös i mitt svar. Hela situationen är bara löjlig. Hon hade hur enkelt som helst kunnat göra lite research eller köpa en PC men valde istället att gnälla online och lägga skulden på Blizzard och det beteendet blev nu belönat.

Jag kommer aldrig bli klok på den här världen och hur folk ska specialbehandlas bara för att dom är kända.

Ja jo. Hon är känd och fick sin röst hörd. Hon fick dock fortfarande inte spela sitt spel hon önskat att få spela.
Men vem vet, om hon galar lite högre en gång till kanske Blizzard eller Microsoft ger henne ett XBOX.

Men nog om henne, finns säkert många fler Mac användare som också vill spela Diablo 4.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Precis, jag var inte så seriös i mitt svar. Hela situationen är bara löjlig. Hon hade hur enkelt som helst kunnat göra lite research eller köpa en PC men valde istället att gnälla online och lägga skulden på Blizzard och det beteendet blev nu belönat.

Jag kommer aldrig bli klok på den här världen och hur folk ska specialbehandlas bara för att dom är kända.

Men hur många kvinnor, eller ens personer, i hennes ålder har koll på alla format och vad nya spel släpps på? Mina föräldrar visste vad "en nintendo" var men det spann ju från Snes till Gamecube och GameBoy till Advance. Och har en spelat tre spel på ett format är det ju inte jättekonstigt att förvänta sig att även ett fjärde skulle ha gjort det. Nu tänkte hon inte på att Mac gjorts om så mycket i grunden, vilket hon kanske inte har specialintresse i att följa, (vilket återigen inte är så märkligt för någon i hennes ålder) eller att börja kolla in gaming PCs och olika komponenter. Eller hänger du med din mormor på Discord och följer alla Apple-event och Intel/AMD-utannonseringar osv eftersom hon gillar att bygga sin gaming PC och uppgradera lite då och då? Tror inte många äldre har den kollen. Jag tycker det är kul att min äldsta släkting har en Mac, iPad och iPhone samt Facebook så hon hänger med någorlunda (hennes syster har precis skaffat mobil men vägrar mycket teknik för övrigt) men har ju ingen koll på spel, format och komponenter.

Sen är det ju inte jättemärkligt att någon i hennes specialposition får särbehandling. Hon har respekt inom kultursfären och de gillar henne säkert så varför skulle de inte ge henne lite bonus som tack för allt genom åren liksom? Skulle jag ha gjort ett spel som någon skådis eller regissör gillade skulle jag mer än gärna visa uppskattning för det. Finns märkligare saker i världen kan jag tycka.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Men hur många kvinnor, eller ens personer, i hennes ålder har koll på alla format och vad nya spel släpps på? Mina föräldrar visste vad "en nintendo" var men det spann ju från Snes till Gamecube och GameBoy till Advance. Och har en spelat tre spel på ett format är det ju inte jättekonstigt att förvänta sig att även ett fjärde skulle ha gjort det. Nu tänkte hon inte på att Mac gjorts om så mycket i grunden, vilket hon kanske inte har specialintresse i att följa, (vilket återigen inte är så märkligt för någon i hennes ålder) eller att börja kolla in gaming PCs och olika komponenter. Eller hänger du med din mormor på Discord och följer alla Apple-event och Intel/AMD-utannonseringar osv eftersom hon gillar att bygga sin gaming PC och uppgradera lite då och då? Tror inte många äldre har den kollen. Jag tycker det är kul att min äldsta släkting har en Mac, iPad och iPhone samt Facebook så hon hänger med någorlunda (hennes syster har precis skaffat mobil men vägrar mycket teknik för övrigt) men har ju ingen koll på spel, format och komponenter.

Sen är det ju inte jättemärkligt att någon i hennes specialposition får särbehandling. Hon har respekt inom kultursfären och de gillar henne säkert så varför skulle de inte ge henne lite bonus som tack för allt genom åren liksom? Skulle jag ha gjort ett spel som någon skådis eller regissör gillade skulle jag mer än gärna visa uppskattning för det. Finns märkligare saker i världen kan jag tycka.

Varför måste du dra det så långt att hon ska bygga en egen dator, det är Diablo vi snackar om, det räcker med en medioker laptop så är hon all set. Och om det är för svårt så måste det väl finnas någon i hennes liv som har lite koll på sånt.

Och självklart så finns det märkligare saker i världen, men det kan man ju säga om det mesta vi klagar på. Jag har aldrig riktigt brytt mig om kändisar så jag har lite svårt att förstå den där grejen bara.

Medlem
Skrivet av lonian:

Det har hon nog råd med men frågan är om hon ens vill ha en PC.

Personligen vill jag inte ha en Mac även om jag har råd med det.

Om ett spel inte finns till en mac så får man väl anpassa sig och inte göra sig till en drama queen i media som bölar.... fyfan för dessa töntiga kändisar.

12
Skriv svar