Dilemmat! Erdtree eller midsommarstång?
Kostar på mig lite midsommarfirande efter att redan ha spelat expansionen i ett i över en veckas tid. ☺️
The more I practice, the luckier I get.
Frugan blev utvisad förra året så hon och våran dotter bor på andra sidan jorden nu så jag har verkligen 0 lust med högtider. Blir gaming istället. Dock har jag planerat att köpa Erdtree till i vinter så jag fortsätter med Stellar Blade idag som jag fortfarande inte har klarat av och ikväll blir det Still Wakes The Deep!
Illa tvungen att prioritera midsommarfirande eftersom jag inte är hemma och har möjlighet att spela xD
Målar huset just nu, sen blir det iskall morgan och cola och crusader King III.
Jag genomlider samma helvete. Husmålning alltså. Men ikväll blir det pripps och erdtree.
Jag och sambon ska få barn, hon ska sättas igång imorgon tidigt. Blir onekligen en annorlunda midsommar.
Samma här. Men beräknad födsel på söndag. Får spela Erdtree i väntans tider.
Inget av det. Spelar Ghost of Tsushima igen istället. Men prövade att spela lite Elden ring i torsdags. Det gick inget vidare för det var så länge sedan jag spelade sist. Så jag kommer definitivt inte spela dlct på ett bra tag. Måste också klara den där "Mog" bossen först. Och jag lyckades inte med det ens när jag var tränad i spelet. Nu fick jag tom kolla upp hur man håller ett vapen med 2 händer.....