Dilemmat! Erdtree eller midsommarstång?

Robot
Dilemmat! Erdtree eller midsommarstång?

Midsommarfirande blir det här med grill och så. Glad midsommar på er alla!


signatur

00:00:02:42

Medlem

Ska strax hoppa in i bilen för att köra till Arlanda. Det vankas 10 dagar på Grand Canaria, så det blir varken Erdtree eller midsommarstång iår 🥳🍻

Medlem

Halva dagen har gått åt till erdtree, anda halvan blir midsommarfirande nu


signatur

🖥 i5 9600k || RTX 2080 || Z390 || 16GB DDR4 || ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Jobba till 15, sen hem, knäcka en kall och spela Elden Ring tills jag stupar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Måste tyvärr fira midsommar med familjen. Får dansa runt Erdtree när barnen sover.

Glad Erdtree till er alla!

Medlem

Målar huset just nu, sen blir det iskall morgan och cola och crusader King III.


signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Det blir blandat erdtree, sill och öl. Mest öl. Men egentligen vill jag ju ha gaming hela dagen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kostar på mig lite midsommarfirande efter att redan ha spelat expansionen i ett i över en veckas tid. ☺️

Medlem

Körde 4 timmar inatt. Blir borta till lördag så blir till att fortsätta så fort man kommer hem igen.

Helvete vilken usel släppdag!

Men med trevligt sällskap samt god mat och trevlig öl så överlever man(nog).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Mikael Berg:

Kostar på mig lite midsommarfirande efter att redan ha spelat expansionen i ett i över en veckas tid. ☺️


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har köpt Erdtree men kommer sätta mig ned först på måndag kväll.

Nu midsommarfirande och sen blir det att plugga inför ett prov.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Frugan blev utvisad förra året så hon och våran dotter bor på andra sidan jorden nu så jag har verkligen 0 lust med högtider. Blir gaming istället. Dock har jag planerat att köpa Erdtree till i vinter så jag fortsätter med Stellar Blade idag som jag fortfarande inte har klarat av och ikväll blir det Still Wakes The Deep!

Medlem

Har min traditionella och perfekt tajmade gubbförkylning med tillhörande feber, ont överallt och frossa.
Så blivit Erdtree under dagen då och då när man inte ligger och snorar i sängen.

Inaktiv

Ska småtitta lite på twitch när Cohhcarnage spelar Elden ring DLC

Medlem

Midsommar och påsk har jag aldrig egentligen firat förutom att äta mat på midsommar. Men påsk en gång i mitt liv. Förutom påskägg som barn

Medlem

Firar midsommar nu och är på landet nästa vecka. Men de sista två veckorna på semestern blir det Erdtree för hela slanten.

Medlem

Illa tvungen att prioritera midsommarfirande eftersom jag inte är hemma och har möjlighet att spela xD


signatur
Medlem

Är inte särskilt förtjust i högtider överlag förutom ledigheten då. Som tur är blir det en enkel middag hos svärföräldrarna bara så hela kvällen och natten blir till Erdtree.

It's not a lake, it's an ocean

Shenmue-träd.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Glad midsommar! 🇸🇪☀️🎂 Blir att fira med frugan min. Har väntat länge på expansionen till Elden Ring, så en dag till orkar jag nog vänta ☺️

Medlem

Jag och sambon ska få barn, hon ska sättas igång imorgon tidigt. Blir onekligen en annorlunda midsommar.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Målar huset just nu, sen blir det iskall morgan och cola och crusader King III.

Jag genomlider samma helvete. Husmålning alltså. Men ikväll blir det pripps och erdtree.

Medlem

Firar midsommar tills nu. Fast nu blir det fotboll i ett par timmar.
Erdtree får vänta lite

Medlem
Skrivet av AblacK:

Jag och sambon ska få barn, hon ska sättas igång imorgon tidigt. Blir onekligen en annorlunda midsommar.

Samma här. Men beräknad födsel på söndag. Får spela Erdtree i väntans tider.

Medlem

Är på Gotland över midsommar med endast Switchen så Erdtree för vänta tills på måndag eller så får jag föregå medeltidsveckan och spring runt i Visby och live:a Elden Ring. Men det leder troligen till en vistelse hos farbror blå över natten så det är väl bäst att låta bli.

Medlem

En fråga jag var tvungen att faktiskt läsa artikeln för att förstå... "vad fan är Erdtree för något?!"

Redaktör

Jag har inget emot bra spel, men när Koberga (ja, i Dalarna) erbjuder sånt här så… ja, man kan spela sen.


signatur
Medlem

Inget av det. Spelar Ghost of Tsushima igen istället. Men prövade att spela lite Elden ring i torsdags. Det gick inget vidare för det var så länge sedan jag spelade sist. Så jag kommer definitivt inte spela dlct på ett bra tag. Måste också klara den där "Mog" bossen först. Och jag lyckades inte med det ens när jag var tränad i spelet. Nu fick jag tom kolla upp hur man håller ett vapen med 2 händer.....

Medlem

Blev midsommarfirande på dagen och Dragons Dogma 2 på kvällen Om Erdtree blir av får det bli efter någon saftig rea.

12
Skriv svar