Stor omröstning! Utse årets hetaste spel
Metroid Prime 4 och Silent Hill 2!
Yes, samma här!
Metroid Prime 4 och Silent Hill 2!
Tillsammans med half-life 3 hoppas jag? 😉
För min del är Expeditions: A MudRunner Game det hetaste spelet. Efter hundratals timmar i Snowrunner så är jag redo för ett nytt äventyr.
Kände likadant först men efter att spelet verkar fokusera på de små scout-bilarna blev det inte lika intressant.
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Det enda jag sett som lockar är Deep Rock Galactic: Survivor, som verkar vara ett otroligt underhållande och lättsamt spel. Resten har jag ingen vidare koll på. Jag har inte sett ett enda survival/build-game som lockar förutom små uppdateringar i Valheim och Conan Exile.
Jag hade kunnat hoppats på ett fungerande Diablo IV som ger något, men det finns inte en chans i världen att jag ens funderar på en expansion med tanke på spelets nuvarande skick. PoE2 kanske? Aja...tar året som det kommer.
Utan tvekan Shadow of the Erdtree! https://pbs.twimg.com/media/FqCb8eXWYAAwQTs?format=jpg&name=4...
Solkar etta för mig med, men sen finns det många intressanta spel, Rise of the Ronin hoppas man hårt på! Lika så båda FF spelen
Jag bryr mig inte. Icewind Dale 2: Enhanced Edition blir det för mig i vinter. Sen får vi se om Stalker 2 släpps som planerat.
CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort: TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua
Svårt! Men det är svårt att slå en remake av Silent Hill 2.
Silent Hill 2
Stalker II
Alone in the Dark
Replaced
Hellblade II
Little Nightmares III
Hade Tomb Raider I-III Remastered fått en fysisk utgåva hade den kunnat kvala in.
Det verkar komma en fysiska utgåva, i varje fall verkar den gå att köpa via Play Asia
Tillsammans med half-life 3 hoppas jag? 😉
Hahahaha! Risken att Metroid Prime 4 och Silent Hill 2 inte kommer i år får väl nästan anses vara lika stor som chansen att Half-Life 3 kommer (det vill säga extremt liten) 😉
Det verkar komma en fysiska utgåva, i varje fall verkar den gå att köpa via Play Asia
Oh, håller tummarna!