Rykte: problemkantade Skull and Bones släpps (till slut) den 16 februari
Men en premiumversion ska tydligen ge tidigare åtkomst.
Ett skepp kommer lastat med dra åt helvete. Usch, vad jag ogillar den här trenden.
Bättre än någon annan typ av mtx någonsin.
Bättre än någon annan typ av mtx någonsin.
Nej. Och det lär ju inte vara brist på dem i ett live service-spel från Ubisoft.
Ett skepp kommer lastat med dra åt helvete. Usch, vad jag ogillar den här trenden.
Haha ja, där dog den extremt sistsa lilla glädjen jag hade kvar för detta projektet. Trist, men det kommer väl ett nytt piratspel om 20 år.
Switch, PC och Dödsmetall.
"Men de uppger även att en premiumversionen av spelet ska släppas, som bland annat ska ge tre dagars tidigare åtkomst"
JAA!!! LÅT MIG BETALA EXTRA FÖR DEN HÄR SKITHÖGEN!!!
Jag fick betatesta detta och alla farhågor besannades. Detta är ett spel att undvika. Bättre att spela antingen Sid Meier's Pirates! eller AC Black Flag.
I drank what?
Nej. Och det lär ju inte vara brist på dem i ett live service-spel från Ubisoft.
Så du tycker betala för skins, Battle pass, premium valuta och lootlådor är bättre än att folk betalar för spela några dagar tidigare? Dummaste jag hört
Så du tycker betala för skins, Battle pass, premium valuta och lootlådor är bättre än att folk betalar för spela några dagar tidigare? Dummaste jag hört
Åh, ännu en "sÅ dU TYckER aTT"-debattör som lägger ord i munnen på folk och förolämpar därefter. Skärp dig.
Ja, permanenta, kosmetiska köp som inte påverkar dina framsteg ett dugg är bättre än att ge folk försprång om de betalar mera. Förresten kommer det mesta av det du nämner ändå att finnas med i spelet.
Kul!
Jag väntar fortfarande på uppföljningen till mejlet jag mottog i augusti i år med texten "We are happy to announce that you have been pre-selected to participate in our Closed Beta! Keep an eye out for further emails from us with instructions on how and when to download the game and start playing."
dom skulle dumpat det för för länge sedan och gjort black flag 2 istället.
En del av problemet här är att spelet har utvecklas med subventioner gällande arbetsgivarkostnader om jag inte minns helt fel, vilket oxå binder upp dem att de måste slutföra projektet