Company of Heroes 3 släpps 17 november, spela ett uppdrag redan idag

Robot
Company of Heroes 3 släpps 17 november, spela ett uppdrag redan idag

Skrivbordsgeneraler, förena er!

#company-of-heroes-3

Medlem

Jag har slutat förhandsboka. Jag har slutat förhandsboka. Jag har slutat förhandsboka...

signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Tvåan är inte dålig men blev ändå besviken på det, så jag har låga förhoppningar på det här. Sen hoppas jag att fyran är något helt nytt och skippar WWII.

Skrivet av Azureye:

Jag har slutat förhandsboka. Jag har slutat förhandsboka. Jag har slutat förhandsboka...

Don't do it!
Vill du ha förhandsbokning erbjudande gör som jag, förhandsboka spelet några dagar innan release bara.

Inaktiv

Betan eller alphan jag testade var inte super intressant tyvärr.

Medlem

Är inte det här spelet som sett utt sådär från första början?
Alltså typ 6/10?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Tvåan är inte dålig men blev ändå besviken på det, så jag har låga förhoppningar på det här. Sen hoppas jag att fyran är något helt nytt och skippar WWII.

Don't do it!
Vill du ha förhandsbokning erbjudande gör som jag, förhandsboka spelet några dagar innan release bara.

Skrev det mest på skoj. Men vissa titlar förhandsbokar jag och betalar alltid fullpris pga att jag vill stödja utvecklaren. Obsidian Entertainment var t.ex. ett sånt företag innan Microsoft la vantarna på dom. Larian ett annat. Skins bryr jag mig mindre om.

signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Haft mycket skoj med både ettan och tvåan. Kul med nya miljöer.

Hoppas slippa den flod av expansioner och DLC:s som plågade de föregående spelen.

Geeks Gaming
Skrivet av QuenchedAnger:

Är inte det här spelet som sett utt sådär från första början?
Alltså typ 6/10?

Då skulle jag säga att det är dags att skaffa glasögon

1
Skriv svar