FZ 25 år – De pratigaste medlemmarna
Oj. Jag ber om ursäkt till alla berörda Och då har jag ändå raderat vissa trådar och blogginlägg som inte har varit speciellt bra.
Tack FZ för att ni finns! <3
Tack själv. FZ (och resten av världen) skulle vara otroligt fattigare utan dig.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Tack själv. FZ (och resten av världen) skulle vara otroligt fattigare utan dig.
Otroligt fint skrivet. Tack, det värmer
Jag snittar på 1.5 inlägg/dag
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Varför minns jag namnet nosnos så mycket? Hängde han på IRC? Hörru, nosnos?
Nosnos var en av de bästa bloggarna här, han dyker upp lite då och då med välformulerade kommentarer.
Varför minns jag namnet nosnos så mycket? Hängde han på IRC? Hörru, nosnos?
Han var duktigt aktiv i flera år. Skrev nyheter, bloggade, snackade i forumet osv. Han gjorde en smått galen insats när vi fixade speldatabas för 15-16 år sen: stod själv för stora delar av all info som crew gemensamt matade in i systemet.
MacBolan minns jag som en rolig prick! Brukade spela UT med honom. På den tiden så nickade jag "Mac^", så jag blev således "Lill-Mac"
MacB kunde ringa ibland när det runnit ner lite starköl i strupen och surra om vad han gjorde, eller råkat ut för
Han hade väääldigt mycket tok för sig, en sån där person som råkar ut för alla slags konstigheter (lär nog inte vara slump).
Såg i tråden att några tvivlade på om det var sant, det lutar mest troligtvis att det var det. Som sagt, kunde få lite spännande samtal ibland
Varit medlem längre än dig.
Text
Gamla forumets poster gissar jag inte räknas in?
Varit medlem längre än dig.
Gamla forumets poster gissar jag inte räknas in?
Osäker på hur mycket som är med, men jag misstänker att en del inlägg kan ha försvunnit på vägen. Vi har bytt system ett antal gånger genom åren.