Starcraft II - få en betanyckel!
Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!
What are you waitin' for... Christmas?
Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!
Tack för tipset. Jag har beställt det och sitter och installerar betan nu.
http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100428/starcraft-2-beta/
Hur längesen registrerade ni er? Jag samt två av mina vänner har fått betanycklar ganska omgående efter vi registrerade våra spel på battle.net kontot. Det var Starcraft + Broodwar och WoW + TBC men det ska inte spela någon roll vilket spel det är antar jag. Ni måste haft otur!
Kan knappast räkna efter hur många spel någon har, har sc1 + exp, d2 + exp, wc3 + exp, wow + exp. Inte fått nån nyckel =(
edit:
reggade mig för betatester när det infördes, minns inte när, men länge sedan iaf.
För en eller två månader sedan kommer ej ihåg ^^
Wai
Vad är svaret på ettan?
"Som brylcreeme i Enviken". Haha!
Reagerade på det också.
Bor 2 mil därifrån och har gått i skolan med dessa människor, så jag vet att det stämmer
Eller så går man in på www.webhallen.com och förbokar spelet och får sin nyckel inom 5 minuter i mailen. Gogogo!
Tack för tipset. Jag har beställt det och sitter och installerar betan nu.
http://www.fz.se/bloggar/intresset/20100428/starcraft-2-beta/
Jag beställde alldeles nyss, men har inte fått någon beta key :(, Tog det lång tid innan mailet kom eller?:\
Gah, dem borde ha förtydligat det hela, först står det Skriv det namn du registrerade ditt konto med, ja uppfattade det hela lite snabbt att det skulle vara kontonamnet... -.- Men det skulle väl förmodligen stått förnamn och efternamn som man registrerade med............. urk.
EDIT:: För er som undrar, man binder sig inte till att betala för produkten. Det går alltså att boka, få sin nyckel och sen avboka spelet med nyckeln i behåll.
Man Tackar! Bokade CE och fick key kort därefter
Tvärtom, dude.
Jag är en riktig gammal Starcraft-veteran. Har därför inte vågat boka något spel för att få en betanyckel. Är sååå rädd för att Blizzard kommer klanta till det med uppföljaren. Det är nästan som om jag skulle vilja ha ettan igen fast fräsigare. En betanyckel skulle kunna dämpa min oro
GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F