Stort Borderlands-avtäckande idag, teaser redan... NU!
Klockan 19.00 idag är det äntligen dags att välkomna tillbaka Claptrap och kompani.
#borderlands-3, #gearbox-software, #nyhetstips
Calling it redan nu.
INB4 EPIC EXCLUSIVE.
Jag hoppas på det!
Jag hoppas på det!
Edgy.
Står även www.borderlands.com i slutet på trailern.
Så ospännande. För mig står sig Borderlands som en av de mest överskattade spelserierna som någonsin skapats. Men kul för er som ser framemot det.
Same here. Har inte heller fastnat för dessa spel. Äger båda till Steam. Tanken är att jag ska ge de en rejäl chans men det kommer spel hela tiden så man hinner inte med. De finns med i min Bucket List iaf.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Så ospännande. För mig står sig Borderlands som en av de mest överskattade spelserierna som någonsin skapats. Men kul för er som ser framemot det.
Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.
nice.. hoppas det blir borderlands 3..
och fin shift kod dom la där inne åxå lite här och där i bitar om man kollar noga
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Detsamma gäller t.ex. CS:GO, Witcher-spelen, Uncharted-spelen, The Last of Us-spelen och Skyrim, . De är en bunt riktiga skitspel men smaken är som baken och det borde inte vara någon överraskning.
Håller helt med. Alla de serierna är fruktansvärt överskattade.
Skräp alltihop. Borde aldrig ha släppts.
Kan inte avgöra om folket ovan trollar eller inte!
Personligen så utgår jag alltid ifrån att folk trollar så behöver man inte ens svara dem. Bara att ignorera. Sparar både tid och sinne!
Har aldrig varit en fan av spelen, 2an spelade jag i 2h sen fick det vara bra.
Alla spel är inte för alla. Kan definitivt se varför folk inte hade gillat detta, även om jag gör det.
Calling it redan nu.
INB4 EPIC EXCLUSIVE.
plz no
Alla spel är inte för alla. Kan definitivt se varför folk inte hade gillat detta, även om jag gör det.
Men jag tycker att jag ändå borde ha gillat det.
Kanske nästa spel då
Kolla in inspirationen till masken; konstnären Kris Kuksi:
Håller helt med. Alla de serierna är fruktansvärt överskattade.
Skräp alltihop. Borde aldrig ha släppts.
Jaha, så vad gillar ni för spel då?
Bara några iakttagelser från trailern:
00:14 - Handsome jack mask
00:40 - Mordecai, Brick och vad jag antar är Tiny Tina
00:51,53, 55 - Hammerlock, Ellie, Lillith
Ser f.ö. Claptrap, Moxxis bar och Atlas logga. Säkert missat något?
Blir orolig när jag ser alla kända karaktärer från tidigare spel.
Lutar åt hållet att det är en hero shooter eller battle royale :>
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Jaha, så vad gillar ni för spel då?
3D Pinball Space Cadet och MS Röj ;P