Destroy All Humans! Big Willy Unleashed filmat

Robot
Inaktiv
Destroy All Humans! Big Willy Unleashed filmat

mja.. väntar tills jag får känna på kontrollen innan jag bestämmer mig.

Medlem

Haha det var humoristisk video

Inaktiv

Ser redigt tråkigt ut!

Medlem

Sausage training, can't wait!

Medlem

haha mystery science theatre FTW!

signatur

"the schwartz is strong with this one"

Medlem

Störtkul video, hoppas humorn i spelet håller samma nivå bara

/ LordDaimos

Inaktiv

Synd att det inte är samma som gjorde rösterna i ettan och tvåan, men dom är väl upptagna med POTF

Medlem
Skrivet av LOLLY:

Synd att det inte är samma som gjorde rösterna i ettan och tvåan, men dom är väl upptagna med POTF

Eller så är dom upptagna att göra rösterna till både Big Willy Unleashed och Path of the Furon och har därför inte tid att göra röster till en trailer?

Medlem

[flamewar] Det intresanta med detta spelet är att big willie kommer till Wii och PsP... säger ju något om viken prestanda Wii har. Path of the furon kommer till 360&ps3[/flamewar]

Medlem

Heavy du vet att rätt många spel som dyker upp på diverse plattformar kommer till både DS och PSP, knappast så att det är samma spel som släpps till alla plattformar... Och trodde folk fattat att prestanda inte är allt vid det här laget.

signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Mahone:
Skrivet av LOLLY:

Eller så är dom upptagna att göra rösterna till både Big Willy Unleashed och Path of the Furon och har därför inte tid att göra röster till en trailer?

Faktist så är det andra som gör rösterna till Big Willy, kommer inte ihåg vart jag läst det men jag kommer ihåg att jag gjort det iallafall.

1
Skriv svar