Infinity Ward-bossar sparkade
Nu blir det lite skvallerpress över den här nyheten, hörsägen passar bäst på andra ställen...
Nu blir det lite skvallerpress över den här nyheten, hörsägen passar bäst på andra ställen...
Tro mig, det är svårt att skriva om sånt här. Stort nyhetsvärde, då måste vi nästa skriva, men å andra sidan få konkreta uppgifter. Men Activision har ju bevisligen lämnat in en anmälan, vilket tyder på att det ligger en del sanning bakom.
Tycker ändå det är okej av FZ att publicera sånt här, är ju intressant läsning.
Måste vara surt att vara chef på stället och få sparken när man äntligen gjort ett spel som slagit stort världen över.
Vore ju kul om inget annat om dom skapade ett nytt spelföretag och fick över folket från IW med sig. Tror ju dom kan skapa rätt bra kapital utan att låta en bli uppköpta av Activision/EA.
Men vem vet, kanske har dom försökt lura Activision på pengar eller nåt, spänningen stiger!
Ja IW har sjunkit efter PC fiaskot med MW2, men den riktiga djävulen i dramat är ju Activision även om folk inte ser det. Oavsett vad vi tycker så har ju IW levererat och sålt mest av alla fps titlar , klart man lider med dem som fått sparken.
Acitvision borde kicka Bobby Kotich, för fan EA är ju som änglar jämfört med Activision på senare dagar ..
Karma...
"Låt oss sparka männen huvudansvariga för det mest framgångsrika spelet nånsin!"
Låter inte som någon vidare bra idé i mina öron, men Activision är säkert nöjda så länge de äger varumärket.
Du tror inte att dessa två män har gjort något för att förtjäna avsked och en anmälan till "finansinspektionen" mot sig!?...
Det låter ju knappast som att dessa två är helt oskyldiga till några olagliga handlingar som riskerat både Infinity Ward och Activisions intressen.
Go for it - ALL or Nothing!
jag tycker det är så satans osmakligt av vissa här är kasta smuts på dessa herrar utan IW hade vi inte haft ett enda COD spel tänk pådet.
samt att skratta åt folk för att de får sparekn hur skulle ni må om halva sverige skrattade åt er för att ni fått sparken, tänk er för lite innan ni säger nåt
jag tycker det är så satans osmakligt av vissa här är kasta smuts på dessa herrar utan IW hade vi inte haft ett enda COD spel tänk pådet.
samt att skratta åt folk för att de får sparekn hur skulle ni må om halva sverige skrattade åt er för att ni fått sparken, tänk er för lite innan ni säger nåt
De kunde stannat vid COD2....
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.