Bästa recepten i Zelda: Breath of the Wild
Det finns ju varma kläder i startområdet, warm doublet.
Oh! Bra tips.
Själv tände jag eld på booko club eller vad dom nu heter.
Funkade med fackla med.
Höll mig varm fram till nästa brasa.
Smart!
Jag plockade alla äppeljävlar som fanns och kutade längst upp på berget. Där fick jag en fleecetröja och frös inte mer.
Haha, älskar när man bruteforcar spelmekaniker.
En rätt jag för övrigt kokat ihop helt själv som är bra kallas Hesrty Meat and Seafood Fry, och innehåller en Big Hearty Radish, 1 Raw Bird Drumstick och 2 Hyrule Bass.
Effekten? Den ger full heart recovery PLUS hela sex extra temporära hjärtan.
Helt klart ett vinnande recept, tackar så mycket.
Moberg? Inte Morberg då?
Calle kanske tänker på utvandrarna, Link är ju ofta ute och vandrar.
Haha, vi säger så!
Själv tände jag eld på booko club eller vad dom nu heter.
Funkade med fackla med.
Höll mig varm fram till nästa brasa.
Fire Rod fungerar också. Dock kommer det längre in i spelet.
Okej, skulle ta mig till ett av templen i början och svor över att jag frös ihjäl hela tiden och av en slump slogs jag nära en brasa och då började min klubba brinna.
Märkte då att jag inte frös längre så då klarade man sig enda fram
En rätt jag för övrigt kokat ihop helt själv som är bra kallas Hearty Meat and Seafood Fry, och innehåller en Big Hearty Radish, 1 Raw Bird Drumstick och 2 Hyrule Bass.
Jag har för mig att jag behövde hyrule bass med ngn uppgradering av kläderna längre fram
En rätt jag för övrigt kokat ihop helt själv som är bra kallas Hearty Meat and Seafood Fry, och innehåller en Big Hearty Radish, 1 Raw Bird Drumstick och 2 Hyrule Bass.
Jag har för mig att jag behövde hyrule bass med ngn uppgradering av kläderna längre fram
Det är möjligt, men den finns ju att fånga i valfritt vattendrag, så den är ju inte så sällsynt i alla fall!