Därför måste du vänta på nästa Red Dead Redemption
GTA-, Red Dead- och Rockstar-ägaren förklarar nackdelen med årliga releaser.
#call-of-duty, #assassins-creed-syndicate, #take-two-interactive, #gta-v-2, #red-dead-redemption, #max-payne-3, #grand-theft-auto-iv, #bioshock-infinite, #borderlands
Hoppas på att Valve börjar tänka lite mer på att jobba på Half-Life 3 nu när dom kanske sett/hört hur bra Fallout 4 säljer t.ex.
Hörde att en av anledningarna varför dom inte fokuserat på det var för att dom tycker multiplayer spel säljer bättre eller nått sånt?
nä nu köper ja en gammal konsol så ja får spela red dead igen va ju år å dar sedan man lira det. vilken konsoll har bäst version? ps3 eller xbox 360?
Om jag inte minns fel så var xbox versionen bättre i dom grafiska jämförelserna.
Edit:
Det är ju rätt och riktigt, och jag håller med fullt ut, men jag tror ändå creed och cod tjänar mer pengar på att mjölka. "Tröttnar på". Visst men hur länge har de inte hållit på ändå nu? Folk vill ju köpa jättedyra buggiga repetiions-spel i vilket fall. Är tanken att Red Dead ska hålla en hel livstid?
Kanske bryr man sig om sitt rykte som studio, det skulle vara en bra förklaring. Plus att det såklart tar tid att producera kvalitet.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln
Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.
Är det sagt att 3e delen även den kommer heta redemption? Tänkte på artikel namnet, då ni faktiskt skrivit red dead enbart i artikeln
Jag skrev dit Redemption också för att det ska kännas igen. Första hette ju Revolver, så om mönster ska följas heter nästa del nåt med Re, som Repulsion, Resurrection, Revär, Rengöringsmedel eller liknande.
Red Dead Redaktion eller Red Dead Recensent kanske ni skulle lobba för!
Själv vill jag se Red Dead Recession, där man på Michael Douglas-manér får gå bärsärk efter en finanskrasch.
Själv vill jag se Red Dead Recession, där man på Michael Douglas-manér får gå bärsärk efter en finanskrasch.
"Red Dead till Redaktören först" röstar jag för!
"Red Dead till Redaktören först" röstar jag för!
meh, Red Dead Rengöringsmedel va ju bäst ju!
Gör en poll och så får folk rösta och sen så vet alla på FZ vad vi pratar om iafa. Jag röstar på rengöringsmedel.
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Jag röstar för rengöringsmedel
nä nu köper ja en gammal konsol så ja får spela red dead igen va ju år å dar sedan man lira det. vilken konsoll har bäst version? ps3 eller xbox 360?
Om jag inte minns fel så var xbox versionen bättre i dom grafiska jämförelserna.
Edit:
Jo, ps3-versionen var inte ens i HD.
ps3 version sub-HD 1152×640.
x360 1280x720p 2xAA.
Så typ samma argument som är för den nuvarande generationen, fast med Xbox 360 i framkant. Samma upplösning användes utav GTA IV på de båda formaten med.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Frågan är vad det är för ärkeidioter i "marknaden" som har så otroligt dålig koll på vad som krävs i form av tid för att göra ett högkvalitativt spel att de efterlyser årliga releaser. Det är i princip som att fråga "Varför gör ni inte sämre spel?".
Min gissning är att det är samma typ av folk som köper Fifa och Call of Duty varje år när det släpps med minimala förändringar från föregående år.
– Marknaden frågar 'Varför släpper ni inte era titlar årligen?',
Say whaaaat?!1
Snarare säger marknaden "Varför släpps årliga spel? Det är ju ingen märkbar skillnad mot förra året."
CoD 11 är precis likadant som CoD 42, känns snarare som en uppdatering som borde kosta 10Euro.
Tror starkt på att många av oss skulle faila ett blindtest.
Några även om de testat båda spel ifråga