Rambo: The Video Game
Är det recensioner som denna som man INTE skall hoppa över betyget och sedan läsa det mesta av texten, med risk för att missa det sista om ironi och tro att spelet är bra?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Haha trevlig recension, är det sämre än Duke Nukem Forever?:P
Har du ens spelat Duke Nukem Forever? Så dåligt var det inte. Folk hade bara tokhype sen har fan inte dom flesta ens spelat det utan hatar på det bara för att.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем
Annars finns ju den gamla klassikern:
Wow regenererande hälsa! På den tiden var det mer ett undantag än en regel som nu.
Har du ens spelat Duke Nukem Forever? Så dåligt var det inte. Folk hade bara tokhype sen har fan inte dom flesta ens spelat det utan hatar på det bara för att.
Spelade demon och gillade det inte+ läst en hel del recensioner, jag tycker det räcker för att bilda min uppfattning av spelet...
Jag kan faktiskt skriva under på det. Trotta att man ganska snabbt fick nedtryckt i halsen att det var riktigt dåligt så förstod jag att hypen förmodligen var delvis bakomliggande (diablo 3) och spelade en bit och det var rätt så roligt med härligt oldschool känsla och olika moment så jag kan rekommendera att köpa dnf om du ser det i reakorgen
DNF var inget "dåligt" spel men det hypades otroligt mycket om spelet i många år innan det släpptes och därför räknas som en av tidernas största floppar.
Ingen förväntade sig att Rambo skulle vara bra och spelet är rakt igenom dåligt. Därför lite svårt att jämföra med DNF.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Som väntat alltså. Filmerna är ju inte direkt bra och då är det ganska uppenbart att spelen inte blir det.
What? Filmerna äger ju. Rambo e kung
Första filmen är väl det enda jag kan säga är sevärd. Den tog upp ett seriöst tema för DEN tiden. De krigskadade veteranerna som kom tillbaks från Vietnam. Det USA inte låtsades veta om.
Som väntat alltså. Filmerna är ju inte direkt bra och då är det ganska uppenbart att spelen inte blir det.
What? Filmerna äger ju. Rambo e kung
Första filmen är väl det enda jag kan säga är sevärd. Den tog upp ett seriöst tema för DEN tiden. De krigskadade veteranerna som kom tillbaks från Vietnam. Det USA inte låtsades veta om.
RAMBO ÄGER!!!!!
1# FZ Troll