Första bilden på Steam Machine-prototypen*
gillar att pc-spelare tänder på en "konsol" sådär. Det är bra det, bara gå med den bra sidan av spelandet.
Tänker aldrig flytta till "the dark side of the moon"...
gillar att pc-spelare tänder på en "konsol" sådär. Det är bra det, bara gå med den bra sidan av spelandet.
tillslut kommer ett sånt där exlusivt spel som du bara måste ha, det hände mig å det kommer nog hända dig >:D
always use the nubs for cover
tillslut kommer ett sånt där exlusivt spel som du bara måste ha, det hände mig å det kommer nog hända dig >:D
Själv spelar jag mycket på PC men jag vet att jag har ett par titlar som förmodligen gör att jag kommer att köpa en PS 4 just för att jag inte kommer att kunna låta bli dom spel som inte kommer till PC, det har hänt förut och kommer att hända igen även om jag fördrar PC personligen över alla andra format.
Bara att man kan byta komponenter i sin steam box gör ju att den är mer tilltalande än både ps4 och xbone
Steam är ju dessutom förbannat bra numera, generösa erbjudanden hela tiden, enkelt att använda, mycket indie spel och spel öht som strömmar in.
Ett självklart val om ni frågar mig ifall det står mellan PSN - Xbox Live - Steam.
Man lär ju dessutom kunna använda vilken barebone pc som helst som sin steambox, dvs, jag får bestämma själv hur den ska se ut +
R.I.P PC Gaming 2014
En konsol som lockar PC spelare och kör på hårdvara liknande PS4 (i3+GTX 660).
Alla snackade om att konsoler dödar PC spel men det är inget i jämförelse med vad den här kommer göra.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Har kommit en del spel till PlayStation 3 som jag verkligen skulle vilja ha, men nä.