Shipbreakers blir Homeworld
Gearbox stöttar den tematiska uppföljaren tidigare känd som Hardware: Shipbreakers.
#gearbox-software, #hardware-shipbreakers, #thq, #blackbird-interactive
Tips till Gearbox: Nämn aldrig DNF tillsammans med Homeworld. Eller rättare sagt nämn aldrig DNF tillsammans med något spel ni vill tala gott om. Föresten nämn aldrig DNF någonsin... låt oss glömma det.
Och Colonial Marines..
They set us up the bomb.
Så länge dom ger utvecklarna totalt fria händer. Då jävlar!!!
Jag väljer att se hoppfullt på detta, sedan om det blir fuckup eller medalj får vi se. Men saknar Homeworld så vill att detta ska bli guld, men förväntningar har jag tänkte bygga så lite som möjligt av tills man har facit.
Hoppas detta är vändningen för Gearbox efter DNF och Colonial Marines
Jag litar inte på Gearbox längre, märkligt nog är Borderlands-spelen bra, men allt annat är... (no comment).
Fattar faktiskt inte heller hur folk lyckades bränna sig på colonial marines, det såg alltid skit ut, men folk verkade insistera på att köpa det blint i alla fall för dom VILLE att det skulle vara bra, verkade det som.
Jag har inget ont att säga om gearbox, Duke nukem var/är ett skit varumärke som inte kunde hålla måttet med dagens standard, men verkade troget sitt arv, men folk hypade skiten ur det och gick i sin egen fälla.
Om detta skulle bli ett sämre eller bättre spel får vi väl se, men samtidigt har jag svårt att se varför det skulle vara Gearbox fel ifall det skiter sig, om det nu inte vore så att dom skulle tvinga ut spelet innan det vore färdigt... Hur det nu skulle ligga i deras egna vinstdrivande intresse vet jag dock inte, så folk kan nog vara lugna och glada över att dom får lira Homeworld igen.