NHL 14
Ännu ett år. Ännu ett NHL. Men i årets upplaga bjuds vi på en uppsjö nyheter och bättre tacklingar än någonsin. Så FZ tror att NHL 14 kan bli relevant, trots allt.
#nhl-14, #ea, #mike-tysons-punsch-out
Är det så dåliga ljud när det är slagsmål? Som något Dead or Alive-spel?
Älskar stjärnikonerna, oh my. NHL 94 var nog det första spelet som gjorde att jag satte klockan så jag hann med några matcher innan skolan började.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Varför de ska vara så kinkiga att göra en port till PC är för mig en gåta. Fromsoft gjorde det med Dark Souls och blev glada när de fick en rejäl vinst med minimal ekonomisk ansträngning.
Gör en port och se till att få en enda sak rätt från börja: stöd för alla möjliga upplösningar. Sälj sen på PC till lägre pris och voila: extra pengar.
94a kom väll mutant hockey också . Hoppas de slänger med en nyversion av det spelet med i så fall blir det ett givet köp.
NHL94 vilka minnen top of the line i 16bit eran, dom senare versionerna iaf till Super nintendo som jag spelade var inte alls samma, nån årgång var helt buggad också.
Varför de ska vara så kinkiga att göra en port till PC är för mig en gåta. Fromsoft gjorde det med Dark Souls och blev glada när de fick en rejäl vinst med minimal ekonomisk ansträngning.
Gör en port och se till att få en enda sak rätt från börja: stöd för alla möjliga upplösningar. Sälj sen på PC till lägre pris och voila: extra pengar.
Hade EA tjänat pengar på detta gissar jag dom hade gjort det.