Gratisvapen släppta till Battlefield 3
Physical Warfare Pack finns nu fritt tillgängligt till samtliga plattformar.
#battlefield-3-back-to-karkand, #battlefield-3, #dice
Hur får man dessa då? Genom att låsa upp saker ingame eller genom någon kod man slår in?
Du behöver inte göra något alls
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Detta släpptes ju samtidigt som Back to Karkand? I allafall för mig på Xbox 360.
På krysslådan kanske, på PC släpptes det igår.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en
Allvarligt!?
Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.
Allvarligt!?Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.
Krånglat med GFX-drivrutiner sedan betan. Samarbetet med nVidia har inte funkat som det ska, och nVidia har inte gjort sitt jobb heller. Jag löste mitt genom att ladda ner custom-made GFX BIOS och flashade det.
Det är iallafall kul för de som fortfarande kan spela spelet. Efter Back to Karkand har det bara gått utför både för mig och för andra spelare. Jag pratar om CTD å DirectX errors
Innan gick det att spela spelet - nu crashar det direkt när jag har loadat klart map:en
Allvarligt!?
Jag trodde Bf3 var riktigt stabilt, har aldrig krånglat för mig eller några kompisar.
Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Är det bara jag eller är hagelbrakare i stort sett värdelösa i många spel? Vet inte hur det är just i BF3 då jag inte kört med dom än, men i dom spelen som jag har kört dom med i har dom mindre räckvidd än melee attacken, långsam skjuthastighet (förutom AA12 då) och tar evigheter att ladda om. Okej, dom köttar rätt gött men känns väldigt opraktiska.
</osammanhängt babbel>
Eh? Haft Physical Warfare packet sedan bf3 släpptes.
lol
Allvarligt!?
Aldrig? Tror jag inte på! DC och Game Stopped Working emellanåt är standard.
Kan intyga på "Aldrig krånglat", Har spelat BF3 sedan betan, och har ALDRIG haft NÅGOT problem med BF3. Inte i betan, inte vid launch, inte nu.