Topphemligt och pånyttfött spel till 360 avslöjas snart

Medlem

Final Fantasy VII?

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ritningar på ett hus som är extremt korkat möblerad.
Det får mig att tänka på Covert Action
Men det är nog att hoppas på för mycket.

Annars så är ju UFO / X-COM världens bästa spel... också.

signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Timesplitters

Medlem

hoppas på Killer Instinct

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Ett nytt Perfect Dark vore ju underbart. Vet inte hur många timmar jag suttit framför det första spelet.

Medlem

Med tanke på hur värdelöst det senaste perfect dark och de senaste bondspelen har varit, så hade det varit toppen med en riktig uppföljare till någon av dem, där de går tillbaks till rötterna.

Perfect dark måste vara ett av de bästa FPS-spelen genom tiderna, har nog inte ägnat så mycket tid med multiplayer i något annat spel, förutom MMOs då antar jag.

signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

GTA?

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MFC
Medlem

MS QBasic Gorilla?

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Spanne:
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av Prometheus:

Redan blivit annonserad att det ska släppas så

Vad jag ser så står det ingenstans att det är oannonserat. Bara hemligt.
Det kanske bara är ett PR-trick?

'

Vad pratar du om lilla flicka? ;p
Den där Halo Grejen, den är gammal nyhet, som "inte" är "relevant" till det här
för den har dom ju redan gått ut med att dom skapar en Remake av Första halo
Denna Artikel är om ett "Nytt, kanske?" till 360, eller kanske en annan platform också
men det kommer till 360, ;p

First off, är ingen liten flicka. ;p

OnT: Jag spekulerade bara och tänkte att det inte är en omöjlighet. Inte för att jag tror att det är det. Är tvärtom ganska säker på att det inte är det.

Testpilot

Vilken shock jag skulle få om det visade sig vara FF-VII, iofs så otroligt osannolikt att det är onödigt att skriva det här ens. Fast o andra sidan är det FF-VII måste jag köpa mig en 360, i övrigt bryr jag mig inte

Medlem

Wing Commander

Medlem

Det måste vara Ghosts n Goblins från 1985 om det är en pånyttfödelse av "ett av tidernas bästa spel"!

Medlem

något som har med GTA att göra hoppas jag.. men nä jag vet inte, inge idé att spekulera heller antar jag.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av ScorchPipe:

Grim Fandango?

Kanske ska tänka lite innan du skriver,
Med tanke på att Grim Fandango var ett Point and Click äventyr spel till PC
så är det högt osanmolikt att det är det.

Bra där, du kanske borde ta reda på fakta innan du uttalar dig. Rätt säker på att Grim Fandango inte var ett Point & Click spel. Senast jag spelade det så styrde man med tangentbordet, nog ett av de äventyr som faktiskt fungerat på konsol.

Fast det är visserligen inte troligt ändå då Grim Fandango var en total försäljningsflopp.

Inaktiv

Super Mario för nintendo 64, spelet där man ska klara av massa banor och rädda prinsessan, det är en tidernas bästa spel.

signatur

The Year was 2027..

123
Skriv svar