Se FZ-film med Iphone
Här får FZ's webb-team en puss av mig <3
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
HTML5 > Flash.
Bra jobbat!
Alla kör flash. förutom det ruttna äpplet.... Det är tex som
Jag går o köpen en bil. Köper en "esial" (Mitt eget märke) Min cigarett-tändare är inte likadana som dom andra bilarna i världen. Ajfan... nu blev det problem här. NU SKA ALLA BYTA CIGARETT-TÄNDARE TILL LIKA SOM "Esial" !! 4234234 bilar har lika tändare men 1 jävla bil har inte samma som dom andra... så då ska 4234234 ändra sina tändare till samma som Esial. Rättare sagt SJUKT.
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly
HTML5 > Flash.
Bra jobbat!
Jag går o köpen en bil. Köper en "esial" (Mitt eget märke) Min cigarett-tändare är inte likadana som dom andra bilarna i världen. Ajfan... nu blev det problem här. NU SKA ALLA BYTA CIGARETT-TÄNDARE TILL LIKA SOM "Esial" !! 4234234 bilar har lika tändare men 1 jävla bil har inte samma som dom andra... så då ska 4234234 ändra sina tändare till samma som Esial. Rättare sagt SJUKT.
Väx upp för fan.......
HTML5 är det fler och fler som går över till och det finns det en jäkligt bra anledning till också
”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson
HTML5 > Flash.
Bra jobbat!
Ta istället och kolla upp vad möjligheterna med HTML5 är. Det är bara en tidsfråga innan majoriteten kör HTML5 istället för flash.
You must construct additional pylons.