Första Mass Effect-recensionen i tryck
Fan va bra det verkar! Storyn, dialogen, karaktärerna. Sen är ju striderna typ som i GRAW (TYP; LIKNANDE; SIMILÄRT).
Problemet är ju att jag inte har en Xbox. Jag är av tron att detta kommer till PC, men hur lång tid brukar sånt ta? Ja vet att Halo tog tid på sig men va tror ni om Mass Effect?.
Remember when you were young? You shone like the sun
Jag är så taggad, läst boken och en massa extra bakgrundshistoria. November är fortfarande för långt borta.
Problemet är ju att jag inte har en Xbox. Jag är av tron att detta kommer till PC, men hur lång tid brukar sånt ta? Ja vet att Halo tog tid på sig men va tror ni om Mass Effect?.
Jade Empire tog väl över ett år för PC versionen... kanske liknande?
Har följt Mass Effect så länge och det verkar så jävla bra, har gjort mitt bästa för att inte läsa spoilers osv, lär bli svårt nu när releasen är nära.
Det tog dem drygt ett år att annonsera releasen till PC men cirka 2 år för det att faktiskt släppas till PC. Så runt julrushen 2009?
Har följt Mass Effect så länge och det verkar så jävla bra, har gjort mitt bästa för att inte läsa spoilers osv, lär bli svårt nu när releasen är nära.
Det tog dem drygt ett år att annonsera releasen till PC men cirka 2 år för det att faktiskt släppas till PC. Så runt julrushen 2009?
Dom gjorde ju dock om väldigt mycket av jade empire om jag inte minns fel? Dels la dem till nya stilar, sedan gjorde dem om texturerna osv sånna saker
Det är nästan jobbigt många spel som blir släppta i november, hur ska man hinna med att leva?? Crysis, Cod4, UT3, Mass Effect, mfl. mfl.?? Bara tacka och ta emot, men ändå!
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)