Blizzard-mässa i Paris i sommar
hmm Kanske ett release datum till StarCraft 2? Men det kanske är för tidigt för det.
Hoppas du inte va seriös med WoW 2
För de första, om dom någonsin kommer göra en tvåa kommer dom inte göra det förens folk slutar spela WoW. det är fortfarande så många som spelar
För det andra skulle folk bli riktigt besvikna på en tvåa till wow med tanke på att det är ett rätt bra spel och folk kommer ha väldigt höga förhoppningar.
Blizzard är dock rätt kända för att göra bra uppföljare.
Det jag helst av allt skulle vilja se är ett starcraft mmo eller diablo 3.
som lasershock sa, nya mmot verkar vara toppen av den mässan. Jag blir fan lite sugen Aldrig varit på nått sådant stort evenemang tidigare
Jag har för mig också att jag hört ryckten om att det nya MMO-t kommer att vara någon helt annan story med andra karaktärer än tidigare, alltså inte starcraft, warcraft eller diablo
något nytt om starcraft 2 eller diablo 3. eller ett nytt MMORPG! Men snälla! Det finns ju tiotals mmorpgs nu! Inge mer tack! Inge mer! Speciellt inte från Blizzard! Ge oss istället ett rejält jävla mästerligt Diablo 3 eller Warcraft 4 eller varför inte Starcraft 2?
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Inge WoW eller Starcraft III eller Diablo 3.
Men gärna Warcraft IV - kom igen! Skit kul spel ju!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...