Age of Conans systemkrav släppta
Skulle det inte komma 25 mars eller var det i usa?
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
peak_performance: MMO-spel går inte att piratkopiera och är i stort sett den enda genren som håller PCn kvar, AoC kommer helt klart att sälja, det har jag inget tvivel om, det är det mest bokade PC spelet just nu förutom Wrath of the Litch king ifrån vad jag kan finna. Är dessutom bokat mer än något konsollspel på Webhallen.com.
Allvarligt? Är det så efterlängtat alltså? Jag som trodde det bara var "insatta" spelare som såg fram emot det. Där ser man.
Dags att vakna. Det finns en massa Conan Fans som ser fram mot detta. Förmodligen även WoW spelare som vill ha ett mer moget spel.
skojar du eller!? Wow e smockat med småkids, ska bli skönt att slippa dom.. iaf en större del.
La la la lag!
peak_performance: MMO-spel går inte att piratkopiera och är i stort sett den enda genren som håller PCn kvar, AoC kommer helt klart att sälja, det har jag inget tvivel om, det är det mest bokade PC spelet just nu förutom Wrath of the Litch king ifrån vad jag kan finna. Är dessutom bokat mer än något konsollspel på Webhallen.com.
Allvarligt? Är det så efterlängtat alltså? Jag som trodde det bara var "insatta" spelare som såg fram emot det. Där ser man.
Dags att vakna. Det finns en massa Conan Fans som ser fram mot detta. Förmodligen även WoW spelare som vill ha ett mer moget spel.
skojar du eller!? Wow e smockat med småkids, ska bli skönt att slippa dom.. iaf en större del.
Så så så sant! Slår vad om att kidsen kommer fasna på low level i AoC när det kommer nåt klurigt.
Precis som när man började lira Eve, man fattade inte ett piss men lärde sig. Det visade sig mycket mycket mer moget än WoW.
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Kööööööööööööööp!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Är långt över rekommenderat
Kanon ju, dom flesta här har varit oroliga för din skull
HAHAHAHA!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Japp definitivt. Jag spelar iofs inte WoW längre just på grund av kidsen.
inte intresserad av spelet men vill påpeka att det ska nog så geforce 6800 eftersom att 5800 inte finns
Edit wtf finns ju visst:O
vilken sten har du gömt dig under?
hmm.. klarar rekommenderat men kommer överklocka min q6600
1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb
Skulle det inte komma 25 mars eller var det i usa?
Jo det var meningen att det skulle släppas då men det har nu blivit upp skjutet till 20maj (17maj om du förbokar).
Kommer inte ihåg vad de sa var anledningen till att de blev upp skjutet men de har nyligen gjort en (som jag förstår det) stor uppdatering av deras spelmotor vilket dom hävdar att man aldrig får lägre än 30FPS och de har även slagit ihop några klasser pga att Lich och Herald of Xotli var för lika varandra (så många av Lich feats har förts över till Necromancer) och sedan slog dom ihop Stormcaller och Scion of Set och skapade klassen The Tempest of Set.
hmm.. får se om man orkar slösa tid... tror ej att det blir WoW dödadre dock....
Även om just AoC kanske inte är WoW dödaren (Vilket jag personligen hoppas på och tror är ett av de MMO som har störst chans) så skulle jag kunna sätta en femma på att 2008 är året då WoW tappar många users och blir omkört av något av alla de bra MMO som har ska släppas 2008(i och för sig sa jag det om 2007 också)
Jag är inte så tekniskt datakunnig så jag behöver någon som kan besvara en fråga Kommer jag kunna spela AoC på maxinställningarna?
Jag har Windows Vista Business 32 bits, en AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5000+, 2613 Mhz, 2 kärnor, 2 logiska processorer. 2 GB's ramminne, ett NVIDIA GeForce 8800 GTS grafikkort.
Nöjer mig inte med lågfps så svara ärligt så jag vet vad jag behöver byta ut!
Tack på förhand
Inte så high Men tänkte kolla om ja Kan lira aoc Flytande utan lagg med
Asus p5lde2 Se socket 775 pci
Nvidia Geforce 7900 gt 256 mb
intel pentium 3,40 ghz
2048 Mb Ram ddr2 667
Vill gärna veta vad ni har laddat upp med inför aoc
Och kan ja på nått sätt uppgradera TIll så det funkar bra
Hejsan, jag ska också köpa Aoc men vet inte riktigt om jag har de rätta systemkraven, eller det mesta har jag men alla skriver om intel dual core så jag vet inte riktigt men iallafall här kommer mina grejer:
-Geforce 8600 ddr3 512 mb
-AMD athlonx2 4800 2.5ghz Am2 socket
-4 gb ramminne
Men har bara typ 10 gig på hårddisken, räcker det?
Så mina frågor är funkar det att köra spelet bra med AMD och räcker det med 10 gb?
Nice! Spelet kommer flyta perfekt!
hejsan, jag funderar på att köpa en dator och är lite okunnig men vill gärna testa AoC. så jag undrar om denna datan funkar:
* Amd Athlon 64 processor 3800+ 2,4 GHz
* 1 GB ram (512*2)
* NVIDIA GeForce 8500 GT 256 MB TV-OUT
* 200 GB HDD
* CD-enhet: DVD+-RW
* 2 st 10/100 Lan plus 1 st WLAN
* 6 st USB 2.0