Säsong 2: Rätt upp i techno-medeltiden
Andra säsongen av FZ High Score är här, och blir den första i sin fulla längd. Tre månader fylld med både kioskvältare och intressanta uppstickare. Blir techno-medeltida Doom: The Dark Ages ett Doom i toppform? Kan Kojima göra det igen i Death Stranding 2? High Score fortsätter vara i beta och vi är tacksamma för alla synpunkter och feedback.
Tut, tut. Säsong 2 börjar. Notera: första tippningen gäller South of Midnight, och deadline är på torsdag 23.59. Men som sagt: deadlines KAN senareläggas beroende på betygsembargon. Då säger vi till!
Det råkar inte vara så att det kan ramla ett meddelande i min inkorg med lite förhandsinfo och gissningar från ditt håll om det råkar stå en Amiibo på ditt skrivbord på måndag...? Jag behöver helt tydligt hjälp när det kommer till gissandet.......
Skämt åsido, denna säsong ska jag vara med negativ till storspelen med poängsättning, förutom de stora trippel AAA och mer positiv till de små, förutom där det kanske är för obskyra titlar. Kanske? Eller ska jag göra tvärtom? Eller så kanske jag frågar min gamla mormor, för hennes gissningar är nog lika bra som mina ^^
Submission is for the weak