The Last of Us Part 2 Remastered kommer till pc

Robot
The Last of Us Part 2 Remastered kommer till pc
Medlem

Bättre sent än aldrig..

Antar S2 av serien blev uppskjuten vilket gjorde att spelet också blev det. Ska man vara lite konspiratorisk vill väl Sony sälja så många PS5 Pro som möjligt innan PC får smaka. TLOU 2 är ändå ett av dom sista större titlar som är PS5 exlusive ännu.

Medlem

Grattis till alla PC spelare! Ni ska få spela (om ni inte redan gjort det) ett fantastiskt spel...

...samt få smaka på en hel del PK trams som de var tvungna att trycka in för att vi lever på 2020-talet.

Oavsett vad folk har för åsikter om just Part 2 i denna spelserien så är det ett så jäkla grymt bra spel. Blir sugen på att lira igenom allt igen.

Medlem

Tänker inte betala fullpris iaf. Köper det om ett år eller nått.

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Äntligen! Detta har jag verkligen väntat på.

signatur

🎮 PC Specs:
- 🖥️ GPU: ASUS TUF RTX 4080
- 🧠 CPU: AMD Ryzen 7 5700X3D
- ⚡ RAM: 32 GB
- 🖥️ Monitor: ASUS ROG Swift OLED PG32UCDM (32-inch 4K QD-OLED, 240 Hz, 0.03 ms)

Medlem

Härligt. Ej kört något av dem så får bli ett samlingspaket om några år! 😛

Medlem
Skrivet av baxtex:

Härligt. Ej kört något av dem så får bli ett samlingspaket om några år! 😛

Sådant tålamod har inte jag hehe. Blir nog på release. Kört 1:an på PC 3ggr och tittat på TV-serien så nu är jag så sugen på att köra 2:an!

Medlem

Som jag väntat på att få spela om det på PC 🤩

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Sådant tålamod har inte jag hehe. Blir nog på release. Kört 1:an på PC 3ggr och tittat på TV-serien så nu är jag så sugen på att köra 2:an!

Om jag inte minns fel hade ettan mycket tekniska problem på PC vid release iaf?

Min dator är lastgammal så inte lönt att köpa några nyare spel i dagsläget. 🤭

Medlem
Skrivet av baxtex:

Om jag inte minns fel hade ettan mycket tekniska problem på PC vid release iaf?

Min dator är lastgammal så inte lönt att köpa några nyare spel i dagsläget. 🤭

Sant, det tog ett bra tag innan allt var fixat. Dock ska tydligen 2:an enligt rykten? varit färdigt sen lång tid tillbaks bara att dom väntat med släpp. Förhoppningsvis betyder det att dom hunnit fixat många buggar.

Medlem

Kul! Blir att spela igenom sen i april

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Grymt spel, tyckte det var en uppgradering på alla fronter gällande rent gameplay, story mässigt har det väl några eyeroll moments men höll ändå hög kvalité.

Medlem

Jag spelar om det för fjärde gången just nu jag rekommenderar det starkt. Bästa spelet jag har spelat

1
Skriv svar