Nytt DLC utannonserat till Total War: Warhammer III
Omens of Destruction inkluderar Khornes mäktigaste vapendragare.
#Creative-assembly, #Total-war-warhammner-3, #nyhetstips
Najs!!! Ogres och orcs behöver en rejäl uppdatering. Kommer antagligen köpas och spelas på release!
Th:Wh3 har legat på hyllan sista tiden men jag har ca 800h played hittills. Fan vad bra spel!!
Greenskins fick ju en fet uppdatering för inte så jättelängesedan. Väntar fortfarande på en Vampire Counts uppdatering, den nya truppen de fick var ju bara skrattretande.
Sen har juh Khorne redan Skarbrand som springer genom varenda förbenade unit som finns, tror inte de behövde en update
I drank what?
Har en polare som har över 3000h i Th:Wh3, själv har man bara 260h men galet så bra spel det är. Hoppar in lite då & då när jag tröttnar på spelen jag egentligen håller på med (Diablo4)&(Stalker 2)
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Har en polare som har över 3000h i Th:Wh3, själv har man bara 260h men galet så bra spel det är. Hoppar in lite då & då när jag tröttnar på spelen jag egentligen håller på med (Diablo4)&(Stalker 2)
Bra vete gudarna men det har absolut one more turnberoendet. Kul universum men det är på tok för mycket kaos med striderna
Liret peakade med empire alt shogun 2