Diskutera – 20-talets hittills bästa spel är...

Medlem

Av de jag spelat är detta toppen släppta på 20 talet. Fullt medveten om att Elden Ring, BG3, Disco Elysium m.fl. förmodligen borde vara på listan, men jag har inte hunnit spela dem än, tror dock inget kommer slå Rebirth för mig.

Final Fantasy VII Rebirth
Cyberpunk 2077
Final Fantasy VI Pixel Remaster
Hogwarts Legacy
Warhammer Total War III

Medlem

Zelda: Tears of the Kingdom, God of War: Ragnarök, Ghost of Tsushima är underbara spel. Star Wars Survivor! Jag skiter i vad folk säger om prestanda och annat, jag älskade det spelet
Hades är min indiepärla som jag ofta kommer tillbaka till. Fantastiskt spel. Ska jag ta med Animal Crossing här också? Jag är döless på spelet nu, men så otroligt många timmar det blev på vår lilla ö som vi hade i familjen.

Finns massa intressanta spel som jag inte spelat ännu, jag kanske är klar lagom till 2030 och återkommer då. Finns även massa andra spel jag haft väldigt roligt med som inte kom med här. Tycker att 20-talet levererar!

Medlem

1. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
2. Elden Ring

Medlem

Min lista är nog kanske lite kontroversiell men det är dem spel jag gillat och spenderat mest tid i

1: Starfield
2: Forza Motorsport
3: Sniper Elite 5
4: Doom Eternal
5: Pentiment
6: Forza Horizon 5
7: Hi-Fi Rush
8: Psychonauts 2
9: High on Life

Medlem

Alyx utan större konkurrens för min del.

zsm
Medlem

The Last of Us 2 och Baldur's Gate 3.

Medlem

Baldurs gate 3 helt klart, bästa RPG:t jag spelat på mycket länge.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem
Skrivet av Sunstalker:

Kommer inte in i detta av någon anledning. Dialogerna är roliga men det är inte kul att behöva ladda om spelet efter en fem minuter lång dialog för att man plötsligt blir deprimerad. Det hela kokas ner till trial and error. Sen tycker jag röstskådespelarna är rätt dåliga.

Vad missar jag? Det är ju uppenbarligen väldigt hyllat.

tycker personligen de är ett spel som man inte ska hålla på och ladda om. Bättre och bara acceptera konsekvenserna:)

Medlem

Metaphor Re-Fantazio - Briljant spel! Otroliga karaktärer, engagerande strider och en fantastisk berättelse.

Final Fantasy VII Remake - Otroligt rakt igenom, gjorde i min bok precis allt rätt typ. Synd att Rebirth aldrig nådde samma höjder.

Last of Us Part 2 - Det första spelet är väl egentligen bättre, men känslorna blir verkligen spelade på och man bryr sig om karaktärerna.

123
Skriv svar