Black Mesa-skaparna utannonserar FPS-spelet Rogue Point
Undra om vi kan hoppas på Multiplayer här? Matchmaking för 4p co-op på banor med olika objectives, horde waves osv hade varit svinkul.
Jag kanske missförstod, men det är väl ett coopspel? Jag menar, det står ju det?
Edit: Jag hittade var det stod:
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Undra om vi kan hoppas på Multiplayer här? Matchmaking för 4p co-op på banor med olika objectives, horde waves osv hade varit svinkul.
Det hade kanske varit en idé att faktiskt läsa innan du kommenterar
Det hade kanske varit en idé att faktiskt läsa innan du kommenterar
Jag får ta min skämskudde jag var nog otydlig men det nämns väl inget specifikt om just hur matchmaking ska funka? Sen så vore det ju coolt med typ DM, TDM osv
Bara jag som tycker namnet är aningen generiskt och intentsägande? Spelet kan ju bli bra ändå men det låter som något man hört 30 gånger förr.
Det generiska säljer. Hoppas på en Rainbow Six dödare, eller CS-dödare, men, förstnämnda och sistanämnda har ju spelat in miljarder till företagen.
Det generiska säljer. Hoppas på en Rainbow Six dödare, eller CS-dödare, men, förstnämnda och sistanämnda har ju spelat in miljarder till företagen.
Idag är det bättre att hoppas att det spelas alls än att det skall döda två av de största spelen just nu. De två andra är dessutom vs-spel.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag får ta min skämskudde jag var nog otydlig men det nämns väl inget specifikt om just hur matchmaking ska funka? Sen så vore det ju coolt med typ DM, TDM osv
Håller med om att det hade varit gött med lite fler game modes! Får se om detta blir unikt nog för att fånga ens uppmärksamhet när det beger sig