Japp, Borderlands-filmen kan streamas från och med fredag
Att man kan “köpa” filmen digitalt tror jag inte är vad någon menar med ”kan streamas”. Då förväntar man sig att den ingår i någon av de etablerade tjänsternas utbud utan extra kostnad…
Tänkte precis samma när jag såg rubriken.
Kommer förmodligen se filmen framöver, men tänker inte betala extra för detta.
Ska bli spännande att se ifall den är i klass med Max Payne eller Hitman filmerna. Lagom deprimerad man blev efter man sett dem
Att man kan “köpa” filmen digitalt tror jag inte är vad någon menar med ”kan streamas”. Då förväntar man sig att den ingår i någon av de etablerade tjänsternas utbud utan extra kostnad…
Tänkte samma som dig 😅
Om jag hade fått $20 för att se den filmen så kanske jag hade gjort det. Inte en chans att jag betalar så mycket själv.
Jag hade nog kunnat titta på den om jag fick 20 dollar.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Ska bli intressant att se om det kommer någon directors cut. Dvs Eli Roths version innan bolaget bestämde sig för att den var för våldsam och började filma om en massa.
Om den versionen var bättre eller sämre eller bara samma fast i annan förpackning. Men kanske de/han bara väljer att gå vidare och glömma hela spektaklet.
Tänkte precis samma när jag såg rubriken.
Kommer förmodligen se filmen framöver, men tänker inte betala extra för detta.
Ska bli spännande att se ifall den är i klass med Max Payne eller Hitman filmerna. Lagom deprimerad man blev efter man sett dem
Har inte sett Hitman filmerna men har tyvärr sett Max Payne och den var så dålig att jag genuint blev ledsen när jag hade sett den, trots att jag var väldigt skeptisk innan jag såg den (Mark Wahlberg som Max Payne liksom, vems idiotiska ide var det?).