Japp, Borderlands-filmen kan streamas från och med fredag

Robot
Japp, Borderlands-filmen kan streamas från och med fredag

Tre veckor efter biopremiären – inte direkt en kvalitetsstämpel.

#Borderlands, #Film, #nyhetstips

Hcz
Medlem

20 Dollar?
Borde det inte varit 2 Dollar då kanske de hade hyrt ut den till nån iaf.

Medlem

Haha betala för den, nej tack. När den finns på någon tjänst som Max eller Netflix kanske den kan få min tid.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Redaktör
Ponny

Fredagen är INTE räddad. (Den är rädd.)

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Att man kan “köpa” filmen digitalt tror jag inte är vad någon menar med ”kan streamas”. Då förväntar man sig att den ingår i någon av de etablerade tjänsternas utbud utan extra kostnad…

Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Att man kan “köpa” filmen digitalt tror jag inte är vad någon menar med ”kan streamas”. Då förväntar man sig att den ingår i någon av de etablerade tjänsternas utbud utan extra kostnad…

Tänkte precis samma när jag såg rubriken.
Kommer förmodligen se filmen framöver, men tänker inte betala extra för detta.

Ska bli spännande att se ifall den är i klass med Max Payne eller Hitman filmerna. Lagom deprimerad man blev efter man sett dem

Medlem
Skrivet av Jaw_B:

Tänkte samma som dig 😅

Medlem

$20 för hyrfilm är helt vansinnigt.

Medlem

Borde betala en 20$ för att se skitet.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Om jag hade fått $20 för att se den filmen så kanske jag hade gjort det. Inte en chans att jag betalar så mycket själv.

signatur
Medlem

20 dollar? Sist jag hyrde film (på DVD) var det en 50-lapp.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Jag hade nog kunnat titta på den om jag fick 20 dollar.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag har sett Pitch Meeting för den med/av Screen rant. Det får räcka tror jag

Medlem

Ska bli intressant att se om det kommer någon directors cut. Dvs Eli Roths version innan bolaget bestämde sig för att den var för våldsam och började filma om en massa.

Om den versionen var bättre eller sämre eller bara samma fast i annan förpackning. Men kanske de/han bara väljer att gå vidare och glömma hela spektaklet.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tänkte precis samma när jag såg rubriken.
Kommer förmodligen se filmen framöver, men tänker inte betala extra för detta.

Ska bli spännande att se ifall den är i klass med Max Payne eller Hitman filmerna. Lagom deprimerad man blev efter man sett dem

Har inte sett Hitman filmerna men har tyvärr sett Max Payne och den var så dålig att jag genuint blev ledsen när jag hade sett den, trots att jag var väldigt skeptisk innan jag såg den (Mark Wahlberg som Max Payne liksom, vems idiotiska ide var det?).

1
Skriv svar