Star Wars Outlaws

Robot
Star Wars Outlaws

Jedis och ljussablar? Näpp! Massive väljer bort klyschorna och berättar istället Star Wars-historier vi inte hört. Rätt val, tycker Mike Stranéus.

#star-wars-outlaws

Medlem

Kul att de ändå verkar ha lyckats hyffsat

Medlem

Trevligt att läsa! Kommer bli ett par månaders ubi+ senare i år för detta och AC Shadows

Medlem

Får en känsla av att detta spel kommer att få samma öde som Mad Max-spelet. Folk gillar det men spelet hamnar i skymundan. Om 5 år säger man att det är riktigt bra men ingen spelade det på release.

Medlem

Jag förstår inte hur Twileks hör...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Grym recension, Mike! Taggad att lira det i veckan när det släpps.

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Gnällkuk

Bättre än vad jag hade trott även om det är svårt att sia om hur upplevelsen blir på PC sen.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

var rädd att det skulle flytta jätte dåligt på PS5 men det låter ju som det flytter på bra. blir ett köp då!

Medlem

Ska bli kul att lira imorron

Medlem

Tack för recensionen! Känns som spelet jag förväntat mig. Inget som välter berg med sin banbrytande berättarstil eller golvar spelare med otrolig spelmekanik utan ett stabilt star wars äventyr med allt vad det innebär. Ska bli kul att spela in hösten med detta!

Medlem

Tack för recensionen!

Om det blir spela av så lär jag vänta på en minst 75% rea för att spela Han Solina - slagsmålsexpert som kan knocka vem som helst på ett slag, oavsett rustning!

Med det sagt ser grafiken enormt föråldrad ut. Bilden som recensenten skrev "ibland är det vacket" eller något i den stilen såg grafiken ut att vara från PS3 tiden.

signatur

I drank what?

Medlem

Tack för en bra recension! Ser fram emot fredag!

Medlem

Riktigt taggad på denna, efter en välfylld vår känns hösten betydligt lugnare, så blir bra med att få mysa runt massor i Star Wars världen.

Redaktör

Jag passar på att göra skamlös reklam för FZ Play-streamen i kväll. Start klockan 20, med @Wakkaah bakom spakarna.

signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Mirage:

Om det blir spela av så lär jag vänta på en minst 75% rea för att spela Han Solina - slagsmålsexpert som kan knocka vem som helst på ett slag, oavsett rustning!

Vilken grej att klaga på när det gäller ett spel ändå. Allt klättrande, hoppande och galet överdrivet lönnmördande i exempelvis Assassin’s Creed är ofta okej, men nu råkar huvudpersonen i det här spelet ta ut folk med rustning, och plötsligt är det massvis med problem.

Man kan nästan tro att det är något annat som skaver.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gen
Medlem

Trevligt att det funkar på PS5, frågan är hur det funkar på PC. Bra eller anus?

Medlem

Hur är det med alla AI buggar och den dåliga AI:n som visats i "vissa" videos på youtube? Är de fixade?

signatur

Den som vet vet.

Skribent
Skrivet av Earthscum:

Hur är det med alla AI buggar och den dåliga AI:n som visats i "vissa" videos på youtube? Är de fixade?

Jag märkte inget värt att nämna. Visst. Det var någon fiende som körde sin speeder rätt in i väggen vid något tillfälle. Men det var mest roligt.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vilken grej att klaga på när det gäller ett spel ändå. Allt klättrande, hoppande och galet överdrivet lönnmördande i exempelvis Assassin’s Creed är ofta okej, men nu råkar huvudpersonen i det här spelet ta ut folk med rustning, och plötsligt är det massvis med problem.

Man kan nästan tro att det är något annat som skaver.

Jag har förklarat vad som skaver i andra trådar. Sen kan du ha tankespöken om du vill om det.

signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Gen:

Trevligt att det funkar på PS5, frågan är hur det funkar på PC. Bra eller anus?

Vi kör på pc i kvällens FZ Play, om det är prestandastrul lär @Wakkaah nämna det. Sen tror jag Sweclockers prestandatestar det innan releasen, jag försöker komma ihåg att skriva nyhet om det.

signatur
Medlem

Ska vänta tills spelet är patchat och nere på under 300 SEK. Om jag någonsin spelar det dvs.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mirage:

Jag har förklarat vad som skaver i andra trådar. Sen kan du ha tankespöken om du vill om det.

Dela gärna med dig här också! Nu är vi ju i en ny diskussionstråd, så vad du skrev tidigare har ju inte jag och alla koll på såvida du inte hänvisar tillbaka till den

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Ambassadör
Xbox

Verkar vara ett riktigt stabilt Ubisoft-spel, och det gillas! Blir till att plocka upp det här vid senare tillfälle, lite för mycket spel just nu.

signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Dela gärna med dig här också! Nu är vi ju i en ny diskussionstråd, så vad du skrev tidigare har ju inte jag och alla koll på såvida du inte hänvisar tillbaka till den

Äh kan vi inte bara försöka ignorera folk som skriver sånt och bara hålla oss till spelet för en gångs skull ?

Medlem

Ser inte vad som lockar när man tar bort allt intressant eller speciellt från Star Wars och fokuserar på karaktärer i stil med Han Solo eller Boba Fett. Påminner mest om hur löjligt det blir när superhjältefilmer försöker låtsas vara för vuxna genom något "dark and gritty"-filter. Men visst, alltid funkar det för någon.

Medlem

Alltså det kanske blir att återaktivera Ubisoft+ någon månad snart igen då 🤔

Avstängd
Massive rockar

Hoppas det här blir riktigt bra, och framförallt att Division 3 kommer igång nu.
Massive är våran stolthet. Vet att många kommer förflyttas från sw till div3.

signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Hade väntat mig en flopp, och inte väntat mig en 4:a, kul!

signatur

Spela spel är kul ibland.

Umi
Medlem

Förvånad att spelet fick en 4:a i betyg. Tar man bort som har allt med Star Wars att göra så är det en 3:a max...

Medlem

Blir att passa på detta för mig efter ha läst och sett diverse recensioner. Gameplay som inte känns engagerande eller ser spännande ut och diverse designbeslut som verkar ytterst tveksamma. Tillsammans med buggar, dum AI, en sisådär story, ansiktsanimationer ser hemska ut m.m.

Atmosfär, Star Wars- känslan, musik och ljud verkar dom fått till. Dom flesta verkar även tycka att ND(droiden) är en riktigt trevlig karaktär.

Blir att invänta nästa del i Star Wars Jedi istället.

Såg bland annat denna, inga bra intryck. Trist för han som hade hoppats på att det skulle bli bra.

Grym AI vid 6:05 ;P

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skriv svar