Star Wars Outlaws
Jedis och ljussablar? Näpp! Massive väljer bort klyschorna och berättar istället Star Wars-historier vi inte hört. Rätt val, tycker Mike Stranéus.
Bättre än vad jag hade trott även om det är svårt att sia om hur upplevelsen blir på PC sen.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Tack för recensionen!
Om det blir spela av så lär jag vänta på en minst 75% rea för att spela Han Solina - slagsmålsexpert som kan knocka vem som helst på ett slag, oavsett rustning!
Med det sagt ser grafiken enormt föråldrad ut. Bilden som recensenten skrev "ibland är det vacket" eller något i den stilen såg grafiken ut att vara från PS3 tiden.
I drank what?
Om det blir spela av så lär jag vänta på en minst 75% rea för att spela Han Solina - slagsmålsexpert som kan knocka vem som helst på ett slag, oavsett rustning!
Vilken grej att klaga på när det gäller ett spel ändå. Allt klättrande, hoppande och galet överdrivet lönnmördande i exempelvis Assassin’s Creed är ofta okej, men nu råkar huvudpersonen i det här spelet ta ut folk med rustning, och plötsligt är det massvis med problem.
Man kan nästan tro att det är något annat som skaver.
Hur är det med alla AI buggar och den dåliga AI:n som visats i "vissa" videos på youtube? Är de fixade?
Jag märkte inget värt att nämna. Visst. Det var någon fiende som körde sin speeder rätt in i väggen vid något tillfälle. Men det var mest roligt.
Din vänliga kvartersrecensent.
Vilken grej att klaga på när det gäller ett spel ändå. Allt klättrande, hoppande och galet överdrivet lönnmördande i exempelvis Assassin’s Creed är ofta okej, men nu råkar huvudpersonen i det här spelet ta ut folk med rustning, och plötsligt är det massvis med problem.
Man kan nästan tro att det är något annat som skaver.
Jag har förklarat vad som skaver i andra trådar. Sen kan du ha tankespöken om du vill om det.
I drank what?
Trevligt att det funkar på PS5, frågan är hur det funkar på PC. Bra eller anus?
Vi kör på pc i kvällens FZ Play, om det är prestandastrul lär @Wakkaah nämna det. Sen tror jag Sweclockers prestandatestar det innan releasen, jag försöker komma ihåg att skriva nyhet om det.
Jag har förklarat vad som skaver i andra trådar. Sen kan du ha tankespöken om du vill om det.
Dela gärna med dig här också! Nu är vi ju i en ny diskussionstråd, så vad du skrev tidigare har ju inte jag och alla koll på såvida du inte hänvisar tillbaka till den
Dela gärna med dig här också! Nu är vi ju i en ny diskussionstråd, så vad du skrev tidigare har ju inte jag och alla koll på såvida du inte hänvisar tillbaka till den
Äh kan vi inte bara försöka ignorera folk som skriver sånt och bara hålla oss till spelet för en gångs skull ?
Ser inte vad som lockar när man tar bort allt intressant eller speciellt från Star Wars och fokuserar på karaktärer i stil med Han Solo eller Boba Fett. Påminner mest om hur löjligt det blir när superhjältefilmer försöker låtsas vara för vuxna genom något "dark and gritty"-filter. Men visst, alltid funkar det för någon.
Blir att passa på detta för mig efter ha läst och sett diverse recensioner. Gameplay som inte känns engagerande eller ser spännande ut och diverse designbeslut som verkar ytterst tveksamma. Tillsammans med buggar, dum AI, en sisådär story, ansiktsanimationer ser hemska ut m.m.
Atmosfär, Star Wars- känslan, musik och ljud verkar dom fått till. Dom flesta verkar även tycka att ND(droiden) är en riktigt trevlig karaktär.
Blir att invänta nästa del i Star Wars Jedi istället.
Såg bland annat denna, inga bra intryck. Trist för han som hade hoppats på att det skulle bli bra.
Grym AI vid 6:05 ;P
The more I practice, the luckier I get.