The Elder Scrolls: Castles släpps nästa månad

Robot
The Elder Scrolls: Castles släpps nästa månad
Medlem

Det är ett helt okej spel vad jag minns. Spelade lite när det var någon test. Gillar dock FO:Shelter mer.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Varför ser det ut som ett mobilspel från 2010?

Medlem

Vänta, varför kan jag ladda ner det och spela det redan nu på iOS? Svensk tidig release? Sökte på Bethesda på App Store och där kan man spela det redan i Sverige. Så för oss verkar det redan vara släppt men Global Release i september?

EDIT: De nämner också på sin hemsida ”Now available in selected countries”. Sverige är ett av dem, värt att nämna i artikeln.

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem
Skrivet av Albrion:

Vänta, varför kan jag ladda ner det och spela det redan nu på iOS? Svensk tidig release? Sökte på Bethesda på App Store och där kan man spela det redan i Sverige. Så för oss verkar det redan vara släppt men Global Release i september?

Edit: De nämner också på sin hemsida ”Now available in selected countries”. Sverige är ett av dem, värt att nämna i artikeln.

Stämmer bra. Jag kan också spela det redan nu.

Medlem

Fallout shelter kunde varit riktigt bra men så enormt platt utan någon egentlig förändring från första till sista timmen.... väldigt synd då det var mysigt i sig.

Detta ser väl lite ut som en reskin, men kanske de gjort det värt att plöja timmar i?
Har kört shelter en del direkt på macbooken och det är rätt nice.

Medlem

Har funnits att sideloada i Android länge nu, men förväntar man sig Morrowind, Oblivion, Skyrim eller ESO så kommer man bli besviken. Det har knappt något med Elder Scrolls att göra.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Har funnits att sideloada i Android länge nu, men förväntar man sig Morrowind, Oblivion, Skyrim eller ESO så kommer man bli besviken. Det har knappt något med Elder Scrolls att göra.

Man behöver inte sideloada, det har funnits på play store sedan februari. Ingenting jag kommer testa dock då jag tröttnade fort på Shelter.

1
Skriv svar