Ban-hammaren svettas – 65 000 CoD-fuskare avstängda förra veckan

Robot
Ban-hammaren svettas – 65 000 CoD-fuskare avstängda förra veckan
Medlem

Bannar med Mjölner...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Aha, det var därför alla mina 35 konton slutade funka samtidigt. De hade ju åtminstone kunnat ge en heads-up, det är trots allt inte lätt att lira CoD på mobilen så lite handicap borde man få.

Inaktiv

De är tillbaka inom 3-5 arbetsdagar, som banken brukar säga

Medlem

Undantag alla som kör MSIs gejmingskärm med självlysande fyrkanter på motståndarna antagligen..

Medlem
Skrivet av anon_31000:

De är tillbaka inom 3-5 arbetsdagar, som banken brukar säga

Mera 2 sekunder.

signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Dåligt spel, dålig community, dåliga spelare och dålig moral.
Allt dåligt med andra ord, endå säljer det som smör.
Inte undra på att alla andra stora utvecklare satsar på dåliga spel.

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Grymt underhållande spel när man bara vill röja loss en stund efter jobbet. Är såpass dålig så jag märker inte om andra fuskar eller bara är bättre än mig skiter i stats mm så länge jag har roligt o det har jag 😘

Releasehästryttare
Skrivet av Sebastian Lind:

Aha, det var därför alla mina 35 konton slutade funka samtidigt. De hade ju åtminstone kunnat ge en heads-up, det är trots allt inte lätt att lira CoD på mobilen så lite handicap borde man få.

😘

Skrivet av Molotov:

Dåligt spel, dålig community, dåliga spelare och dålig moral.
Allt dåligt med andra ord, endå säljer det som smör.
Inte undra på att alla andra stora utvecklare satsar på dåliga spel.

Konstigt att det säljer om allt är så dåligt, det kan ju vara så att väldigt många tycker det är bra.

Eller du och några bittra fz medlemmar vet bättre än miljoner andra om vad som är dåligt? Och drar dessutom allt och alla över samma kant och kallar allt och alla dåliga.

Ditt inlägg är snarare vad som är dåligt.

Medlem

Därför man inte spelar sån skit, antalet fuskare ökar fortare än dom hinner banna.

Tyckte Apex Legends var riktigt kul.....tills alla fuskare började härja hej vilt. Förstör så förbannat mycket när det blir så.

Kul om dom kunde komma på ett sätt och verkligen banna permanent.

1
Skriv svar