New World slaktas av Steam-spelarna efter uppdateringsplaner
New world har så mkt potential, men tyvärr är det byggt på en hemsk spelmotor, devs och ags gör enormt dåliga val för sitt spel och spelarbas.
Jag spelar faktiskt det , rätt ny på spelet men har kul att levla och har en guild att spela med som är liten men aktiv och hjälpsam.
Jag kan nog få ut flera hundra timmar till av spelande ur spelet innan jag når end game och slut på content. Jag har redan sprungit på väldigt många rätt grova buggar.
raporterat alla och fått svar att det skickats till teamet för fix.
största buggen som jag och andra fått är att spelaren plötsligt står helt still och håller i en karta i sina händer. du kan inte röra dig alls. måste logga ut och in . Sjuk bug i ett mmorpg.
jag älskar combat och grafiken i spelet. väldigt emersive och bra ljud. och innan man når endgame verkar det finnas mkt att göra .
Så jag kommer spela tills jag helt enkelt tröttnar.
Nu har inte jag spelat det på mycket länge, men jag blev frustrerad över att jag var tvungen att röra mig mellan flera städer bara för att kunna ha alla mina craftingmaterials. Det var riktigt tradigt att behöva hoppa mellan städerna.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Nu har inte jag spelat det på mycket länge, men jag blev frustrerad över att jag var tvungen att röra mig mellan flera städer bara för att kunna ha alla mina craftingmaterials. Det var riktigt tradigt att behöva hoppa mellan städerna.
det är ändrat sedan länge, du kan komma åt alla saker du har i olika städer från alla städer . behöver inte åka till en stad länge för kunna hämta ut saker från den. Så skönt dom ändrat detta.
Trist.
Jag gillade verkligen New World när det kom...buggarna minns jag inte ens, men det var väl serverstrul i början vill jag minnas. Annars var det mest helt underbart att utforska den nya världen. Ljudsättningen var det absolut bästa, men även miljöerna var fantastiska!
Det enda jag kunde önskat mig var att kunna bygga själv istället för att hyra ett shack i stan.