Dragon Age: Dreadwolf kan släppas i år

Robot
Dragon Age: Dreadwolf kan släppas i år

EA:s releaseschema gör antydningar. Och ryktet säger att det avtäcks i sommar.

#dragon-age-dreadwolf, #ea, #spelsommar


Medlem

Jag gissar på att det släpps tidigt 2025 och till Switch 2!

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Jag gissar på att det släpps tidigt 2025 och till Switch 2!

Drömma kan man alltid, skulle sitta fint. Blir i så fall första dragon age till switch?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Drömma kan man alltid, skulle sitta fint. Blir i så fall första dragon age till switch?

Ja, men de ser nog att tekniken är mogen för att matcha andra konsolerna (om än med uppskalning) så de kanske släpper både nya och samling med de äldre så en kan ha alla spelen till Switch 2. Det vore ju trevligt! Men det är absolut bara dröm, medan jag såg i en video om att EA är med och gör lanseringsspel till Switch 2 så passar denna in väldigt bra i det i alla fall.

Medlem

Yes ännu ett spel i Frostbite som kommer suga... sjukt taggad!


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, men de ser nog att tekniken är mogen för att matcha andra konsolerna (om än med uppskalning) så de kanske släpper både nya och samling med de äldre så en kan ha alla spelen till Switch 2. Det vore ju trevligt! Men det är absolut bara dröm, medan jag såg i en video om att EA är med och gör lanseringsspel till Switch 2 så passar denna in väldigt bra i det i alla fall.

Precis, spännande att se hur kapabel hårdvaran blir i switch 2


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

yeaaa om inte för måmga buggar då OK


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem

Haha släpps det i år släpps det med all säkerhet halvfärdigt. Way to go!!

Medlem

Är otroligt tveksam till detta spelet efter gameplay filmerna som läckte. Såg ju inte särskilt bra ut gameplay mässigt ut


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Jag gissar på att det släpps tidigt 2025 och till Switch 2!

Hoppas verkligen det. Vore sweet om det släpptes till Switch 2 då jag tänker köpa det. Men vi får se.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar