Todd Howard: "Väldigt bra" Starfield-uppdateringar väntar runt hörnet

Robot
Todd Howard: "Väldigt bra" Starfield-uppdateringar väntar runt hörnet

Har inte glömt Starfield i Fallout-yran.

#starfield, #todd-howard


Medlem

Ahh äntligen kommer "finally a fun game" patchen...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har dom fixat karta i städerna ännu (inte modd)?

Medlem

Väntar tills de har gjort klart spelet innan jag spelar igenom det. Gjorde samma med Cyberpunk 2077, blir en mycket bättre upplevelse då. Billigare också för den delen.

Medlem

Det Todd egentligen vill säga är:
"Inte för att någon egentligen bryr sig, men vi jobbar väldigt hårt på att Starfield ska gå ur alpha-stadiet. Vi har några väldigt bra uppdateringar som kommer att förbättra allt som saknades på release, kompetent AI, roligt gameplay, intressanta världar, fantastiskt lootsystem och prestandaoptimeringar. Så det är mycket som händer."

Skämt åsido, jag vill och hoppas för Bethesda skull att ES6 blir bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

ELF
Medlem

Ser fram emot den färdiga produkten till ett lägre pris...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

“It just works.”

Geeks Gaming

Även om jag körde genom spelet och hade kul så krävs det ganska mycket för att jag ska installera de igen. Typ mega optimering och faktiskt roligt att va i rymden.

Medlem

Ser jag väldigt mycket fram emot Hoppas på fler stora städer, mer vapen och ett fordon att ta sig fram på i terrängen!

Ambassadör
Xbox

Härligt! Mer gött till ett jäkligt bra spel. Hoppas, precis som @Rhymst, på lite markfordon. Varför inte lite mechs?


signatur

Jump in.

It's not a lake, it's an ocean

Jag återvänder gärna om det händer något stort. Fordon vore oerhört välkommet.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Jag har faktiskt lite förväntningar på större förändringar och tillägg snart, har gått tillräckligt lång tid nu tycker jag. Jag hade jättekul de 100 timmarna jag spelade första veckorna men har inte återvänt.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Hoppas verkligen det är sant för än så länge så har changelogsen bara varit besvikelser. Det går inte speciellt snabbt där borta.

Medlem

Jag körde omkring 200 timmar och hade faktiskt rätt roligt. Åtminstone de första 100 timmarna.

Som många andra skriver så krävs det även för mig något väldigt speciellt för att jag skall installera det. Jag är mer sugen på att prova Fallout 4 igen den 25 April.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Härligt! Mer gött till ett jäkligt bra spel. Hoppas, precis som @Rhymst, på lite markfordon. Varför inte lite mechs?

Ja lite mechs vore faktiskt jäkla coolt och passande Vore nice att kunna bygga en hangar också där man kan förvara alla farkoster. Vore kul med lite hemligheter, typ gömda skatter osv så utforskandet känns mer belönande. Samt större variation på alla planeter och alla baser osv. Men framförallt fordon och stora städer vill jag ha! Gigantiska städer!

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Rhymst:

Ja lite mechs vore faktiskt jäkla coolt och passande Vore nice att kunna bygga en hangar också där man kan förvara alla farkoster. Vore kul med lite hemligheter, typ gömda skatter osv så utforskandet känns mer belönande. Samt större variation på alla planeter och alla baser osv. Men framförallt fordon och stora städer vill jag ha! Gigantiska städer!

Star Citizen.......

Medlem
Skrivet av Skyrage:

Star Citizen.......

Ett över hypat spel som enligt Wikipedia varit på gång sedan 2011 ish och fortfarande inte har släppts? Håller mig till Starfield älskar det spelet men hojta om det blir något av Star Citizen om +20 år så ger jag det en chans 👍

Medlem

Härligt, har blivit en paus från Stafield nu efter 5-600+ timmar. Nu väntar man på officiellt mod-stöd och DLC
Hoppas på att det första DLC blandar in Va´ruun mycket mer.

Medlem

Kan tycka att Todd borde låta bli att kalla saker för bra. Jag litar ändå inte på hans åsikt. Släpp det bara och låt spelarna säga om det är bra eller inte i stället.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Gen
Medlem

Hehe Starfield är en sådan extrem vattendelare Riktigt kul att läsa kommentarerna. Känns verkligen 50/50.

xcr
Medlem

Medans dom fixar Starfield så kan man ju istället spela denna gamla pärla, 5 av 5 solar.

https://www.myabandonware.com/game/freelancer-bbb

Vet inte hur många timmar jag spenderat på detta spelet i början på 2000: talet men det är måååånga, och ångrar inte en sekund.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av blackidus:

...Hoppas på att det första DLC blandar in Va´ruun mycket mer.

Ja! Känns som om det finns ganska mycket att upptäcka kring Va'ruun. Bara att hitta dit bör kunna vara ett äventyr i sig.


signatur

Jump in.

Medlem

100%ade spelet vid start och var överlag nöjd med det, men det har betydligt mycket mer potentiall med moddande, hoppas bara att det ljummna mottagandet inte skrämmer iväg moddare. Med tid och talang så kan man nog tom göra att bara en planet har nog med intressant innehåll för många timmar.

Medlem

Jag är bara så glad över att Sea of Thieves kommer till Playstation. Ett spel jag inte visste att jag ville ha väldigt mycket. Betan var otroligt rolig!

1
Skriv svar