Diskutera - Vilket spel har du lagt flest timmar i?
World of Warcraft.
Det är inte ens lönt att försöka räkna ut antal timmar längre.
Nummer två som är Binding of Isaac: Rebirth är inte ens i närheten, och då har jag ändå en bit över 1000 timmar på Steam.
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
2681 timmar i Overwatch.
The Elder Scrolls V: Skyrim det spel jag spenderat mest tid med, enligt Steam. Men man spelade ju innan Steam var en grej så det känns ju lite osäkert.
The Elder Scrolls II: Daggerfall var i stort sett det enda spel jag spelade från tidigt 1997 till sommaren 1999, så det spelet vinner nog med hästlängder.
Elite II: Frontier till Amigan är ett annat spel jag spenderade galet mycket tid med.
World of Warcraft. Mellan 2005-2011 så nosade jag nog på 1,5 års inloggningstid.
Har spelat mer WoW än något av alla andra spel gemensamt och då har jag nog 3500h inloggat i Dota2, några tusen i CS.
Nu spelar jag väldigt sparsamt, men jag spelade minst 6h WoW om dagen under många år.
Mina top 10 mest spelade spel, CS:GO ligger stadigt på första platsen dock spelar jag knappt CS:GO längre, men gått över till Valorant mer eller ja spelar ibland där. Men har blivit rätt mycket simulatorspel istället.
Ultrawide: Break free from the ordinary. See the game as it's meant to be seen.
Inga tusentals timmar här. Gillar att testa olika spel som jag fastnar i ett tag och kommer tillbaka till lite då och då. Min topp 3 enligt Steam:
Rome Total War II - 157 h
Total War Warhammer - 139 h
Dyson Sphere Program - 126 h
Har 110 h på Slay The Spire på Steam samt 80 h på switchen så vi har egentligen en vinnare
World of Warcraft, utan tvekan. Diablo 3 kommer därefter, men väldigt långt efter. Om folk minns Xfire, så hade jag 10k timmar World of Warcraft bara där, och det var typ 13-14 år sedan i alla fall haha Sen dess har jag inte räknat på dom, men uppskattningen är tyvärr alldeles för hög, jag kunde ha gjort något bättre i livet om man säger så.
Classic WotLK prepatch releasade för 16 dagar sedan, jag har lite över 5 dagar played på min char sedan dess )))))))) Säger ganska mycket om min WoW-addiction.
2681 timmar i Overwatch.
Blir fan imponerad! Vad är din "main"?
Allätare